تاریخ انتشار: شنبه, 19 دی 1394 ساعت 14:25

انتشار تصاویر غیراخلاقی با هدف سرگرمی!

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس از دستگیری دو نفر که اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی از طریق شبکه‌های اجتماعی موبایلی لاین و تلگرام می‌کردند، خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ محمدعلی عسگری گفت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد که دو نفر در شبکه‌های اجتماعی موبایلی، اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی می‌کنند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی و بررسی‌های فنی و تخصصی محرز شد دو نفر اقدام به ایجاد دو گروه مختلف و انتشار تصاویر غیراخلاقی می‌کنند، که پس از انجام تحقیقات پلیسی و تخصصی در نهایت متهمان شناسایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس فتا فراخوانده شدند.

سرهنگ عسگری ادامه داد: متهمان پس از مواجه شدن با مستندات و ادله غیرقابل انکار لب به اعتراف گشودند و انگیزه خود از انجام این‌کار را سرگرمی و کنجکاوی، اظهار داشتند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در ادامه پرونده متهمان جهت سیر مراحل قضائی به دادسرای عمومی و انقلاب گنبد ارسال شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: فعالان و کاربران فضای مجازی می‌بایست قوانین جرائم رایانه‌ای را مطالعه و مدنظر قرارداده تا گرفتار نشوند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس در پایان ابراز داشت: شهروندان از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورتی‌که شخصی برای آنها مزاحمت ایجاد می‌کند از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب ورزیده و مکالمه را ادامه ندهند و بلافاصله موضوع را با پلیس درمیان بگذارند.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

425 نمایش

نظر دادن