تاریخ انتشار: شنبه, 19 دی 1394 ساعت 13:05

ناصرخان حجازی بیلبورد خیابان های تهران شد

ناصرخان حجازی 4 سال بعد از فوتش بیلبورد خیابان های تهران شد.زنده یاد حجازی در 2 خرداد 1390 و بعد از دو سال مبارزه سخت با بیماری سرطان ریه ، دار فانی را وداع گفت. روحش شاد و یادش گرامی.

بیلبورد های فیلم من ناصر حجازی هستم در خیابان های تهران نصب شد.

آخرین نیوز: فیلم مستند زندگی ناصر حجازی که بسیاری از هنرپیشه های سرشناس سینمای ایران به خاطر نام ناصرخان ، برای دقایقی ، بخش هایی از زندگی این دروازه بان فقید را روایت کرده اند از هفته قبل و بعد از پشت سر گذاشتن مشکل توقیف از سوی نهاد قضایی ، در گروه سینمایی هنر و تجربه روی پرده رفته و هر بار در یکی از سینماها در سانسی ویژه به نمایش در می آید. این فیلم که با استقبال خوبی هم مواجه شده است ، از این هفته بنر های بزرگ ناصر حجازی را روی بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران فرستاده است. ناصر حجازی مرد استثنایی فوتبال ایران که غیر از رک گویی هایش ، خوش تیپی اش هم همیشه شهره خاص و عام بود. مردی که می گفت در طول زندگی اش برای بازی در فیلم های مختلف ، بارها پیشنهاد داشت اما هیچ گاه این کار را نکرد و مثل فردین یا دیگران ، علاقه ای به هنرپیشگی نداشت!

زنده یاد حجازی در 2 خرداد 1390 و بعد از دو سال مبارزه سخت با بیماری سرطان ریه ، دار فانی را وداع گفت. روحش شاد و یادش گرامی.

منبع: خبرآنلاین

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

445 نمایش

نظر دادن