تاریخ انتشار: پنج شنبه, 17 دی 1394 ساعت 12:30

لغو یک برنامه تلویزیونی/ محمدرضا زائری: این‌که الان داریم سیمای میلی است نه ملی!

محمدرضا زائری با اعلام لغو پخش برنامه‌ «توقف ممنوع» در شبکه تهران که قرار بود با حضور وی به روی آنتن برود، انتقادهای صریحی را درباره صداوسیما مطرح کرده است.

به گزارش آخرین نیوز، حجت‌الاسلام زائری که صبح امروز در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام از پخش این برنامه توقف ممنوع با موضوع «زیرآب زدن» در روز چهارشنبه ساعت 21 خبر داده بود، چند ساعت بعد از لغو پخش این برنامه خبر داد و در بخشی از مطلبش نوشت:

بالاخره زیرآب برنامه امشب را زدند و برنامه امشب «توقف ممنوع» لغو شد. صمیمانه و متواضعانه از همه دنبال‌کنندگان این صفحه عذرخواهی می‌کنم. راستش قبل از اعلام این خبر با دوستان شبکه پنج به صورت صریح و جدی هماهنگ کرده بودم و اطمینان خود را اعلام کردم ولی ظاهرا از جایی دیگر در صداوسیما منعی وجود داشته است. برای خودم و شما متاسفم که هنوز در صداوسیمای جمهوری اسلامی حتی برای یک برنامه اجتماعی هم فرصت و مجال نیست و ترس و ملاحظه و غفلت و عافیت‌جویی فضا را روز به روز تنگ تر کرده است و مجال را برای ریا،‌ نفاق و دورویی گشوده است . صراحت و صداقت و شفافیت روز به روز کمتر و حرف‌های پنهانی و کارهای زیرزمینی و زد و بندهای زیرمیزی روز به روز افزون‌تر می‌شود.

او در بخش دیگری از این مطلب تاکید کرده است، من تا به حال دلم نمی‌خواست از عبارت سیمای میلی استفاده کنم ولی از این به بعد با خیال راحت می‌گویم اینکه الان داریم سیمای میلی است نه ملی! که دلسوزان معتدل و منتقدان بی‌طرف در آن جایی ندارند.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

934 نمایش

نظر دادن