تاریخ انتشار: چهارشنبه, 16 دی 1394 ساعت 15:20

گریم دانیال حکیمی در «دوردست‌ها» +عکس

اعضای گروه تولیدی مجموعه تلویزیونی «دوردست‌ها» امروز - چهارشنبه - عازم شمال کشور شدند.

ایسنا: تصویربرداری این سریال روز دوشنبه، 14 دی ماه در تهران به اتمام ‌رسید و گروه امروز برای ادامه تصویربرداری عازم شمال و شهرستان جویبار شد.

به گفته تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «دوردست‌ها» اولین سکانس‌ها در شمال با حضور دانیال حکیمی، بهرام ابراهیمی، هومن برق نورد و مریم خدارحمی در لوکیشن کارخانه روغن سازی کلید خواهد خورد.

بازی دانیال حکیمی در «دوردست‌ها»

فریبا توکلی از احتمال پیوستن جلال اجلالی به عنوان بازیگر جدید به این پروژه خبر داد و افزود: کار تصویربرداری در شمال حدود 20 روز به طول می‌انجامد.

او زمانی برای پخش «دوردست‌ها» اعلام نکرد ولی یادآور شد: کار تدوین، صداگذاری و موسیقی این سریال با جدیت در حال انجام است. ما تلاش خواهیم کرد تا هر چه زودتر کار را برای پخش آماده کنیم. دانیال حکیمی، هومن برق‌نورد، فاطمه گودرزی، کوروش سلیمانی، فرشته سرابندی، مریم خدارحمی، سیامک اطلسی، شهروز ابراهیمی، محمد عمرانی، بهرام ابراهیمی، رحمان باقریان، سید محسن نبوی و محمدرضا قربانی از بازیگرانی هستند که در شمال مقابل دوربین فریدون شیردل خواهند رفت.

بازی دانیال حکیمی در «دوردست‌ها»

مجموعه تلویزیونی «دوردست‌ها» محصول مشترک شبکه یک سیما و سازمان ملی استاندارد است که در 26 قسمت 45 دقیقه ای در حال تولید است.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

1469 نمایش

نظر دادن