تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 آذر 1394 ساعت 08:57

ماجراي دو پيرمرد گرفتار در برف همدان که کاپشن خود را آتش زدند!

فرمانده انتظامي شهرستان بهار گفت: دو پيرمرد گرفتار در برف و کولاک براي نجات از سرما کاپشن خود را آتش زدند.

ایرنا: سرهنگ جمشيد باقري، افزود: دو پيرمرد در برف و سرماي شديد، اقدام به سرکشي از زمينهاي خود در روستاي شيخي جان از توابع شهر مهاجران شهرستان بهار مي کنند که به علت برودت هوا و کولاک شديد اين دو پيرمرد که 65 و 70 ساله هستند در برف گرفتار شده و با جمعيت هلال احمر تماس مي گيرند.

وي اضافه کرد: عوامل جمعيت هلال احمر بعد از دو ساعت تلاش موفق به يافتن محل اين دو فرد مفقود شده در برف نمي شوند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهار گفت: با توجه به نگراني اهالي خانواده، عوامل پليس با تشکيل تيمي اقدام به انجام جستجو و نجات مي کنند.

سرهنگ باقري افزود: در نهايت بعد از شش ساعت تلاش، ساعت 20 ديشب عوامل پليس اين دو پيرمرد گرفتار در برف را نجات داده و تحويل خانواده هايشان دادند.

وي اضافه کرد: اين دو پيرمرد پس از نااميدي از رسيدن امدادگران، براي جلوگيري از يخ زدن کاپشن خود را آتش مي زنند.

ريزش برف از بامداد روز يکشنبه هفته جاري موجب مسدود شدن برخي مسيرهاي اصلي و فرعي شده بود و در 24 ساعت گذشته شاهد اسکان 22 هزار مسافر در پايگاههاي امداد جاده اي اين استان بوده ايم.

طبق اعلام مرکز هواشناسي هواي همدان با پايان بافتن ريزش برف در ظهر امروز دوشنبه، دماي هوا تا پايان هفته جاري به شدت کاهش يافته و موجي از سرما در راه است.

شدت سرما مدارس همدان را در نوبت صبح و بعدازظهر تعطيل کرد و دانشجويان نيز با دو ساعت تاخير در کلاس درس حاضر شدند.

همچنين به علت برودت هوا و لغزنده شدن سطح معابر کارمندان ادارات و نهادهاي دولتي و دانشگاههاي همدان فردا سه شنبه با دو ساعت تاخير در محل کار حاضر مي شوند.

 

با کانال تلگرامي آخرين نیوز همراه شويد https://telegram.me/Akharinnews_com

1583 نمایش

نظر دادن