تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 آذر 1394 ساعت 16:55

طارمی چرا اینستاگرامش را تعطیل کرد؟

دیگر تحمل نداشتم فحش های عجیب و غریب به خانواده ام را ببینم. در نهایت هم تصمیم گرفتم برای مدتی دور از فضای مجازی باشم تا ببینم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. البته بچه های دیگر هم چنین حرکتی را انجام دادند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی مثل همیشه خونسرد مقابل سوال ها قرار می گیرد و پاسخ شان را می دهد. هر چند که ناراحتی را می شود در صحبت های او لمس کرد. ناراحتی از ناسزاهایی که او دیده ، شنیده و به همین دلیل از حضور در فضای مجازی گریخته. طارمی در گفتگو با ورزش سه، درباره اتفاقات روزهای اخیر صحبت می کند و البته از حمایت های پروین،کریم باقری، میناوند، خداداد، کاویانپور و سردار آزمون تشکر. 

به نظر می رسد این روزها شرایط مناسب نیست. از ماجرای توهین ها گرفته تا از دست دادن پنالتی مقابل نفت...

چرا شرایط خوب نیست؟ اتفاقا خیلی هم مناسب است. با یک پنالتی خراب کردن که دنیا به آخر نمی رسد.

اما در روزهای گذشته و بخصوص بعد از بازی مقابل نفت، تو و بازیکنان پرسپولیس توهین های زیادی شنیدید. قضیه چه بود و اصلا از کی آغاز شد؟

خب مردم ناراحت بودند و دلخوری شان را اینگونه نشان دادند. یک حرف هایی زده اند و من نمی دانم چه بگویم.

انگار به تو فحاشی هم کردند؟

کاش فقط به خودم فحش می دادند. من بعد از بازی مقابل نفت- فکر می کنم یک روز بعد - عکسی در اینستاگرام منتشر کردم و بعد چیزهایی دیدم که در عمرم ندیده بودم.

مثلا چه چیزهایی؟

انواع و اقسام فحش ها! فردای روزی که عکس را در اینستاگرام آپلود کردم دیدم تعداد کامنت ها به 14 هزار عدد رسیده! فکر می کنم بازیکنان بزرگ فوتبال جهان هم در 12 ساعت اینقدر کامنت ندارند. خودم چند تا از آنها را دیدم و بقیه را نه. چون نه تنها به خودم که به خانواده ام هم توهین کرده بودند. بچه های تیم هم گفتند به تو خیلی فحش داه اند.

به همین دلیل تصمیم گرفتی که اینستاگرام را تعطیل کنی؟

دقیقا. دیگر تحمل نداشتم فحش های عجیب و غریب به خانواده ام را ببینم. در نهایت هم تصمیم گرفتم برای مدتی دور از فضای مجازی باشم تا ببینم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. البته بچه های دیگر هم چنین حرکتی را انجام دادند.

انتقادها از تو فنی هم بود؟

ای کاش فنی بود. چون من مقابل نفت بازی خوبی انجام دادم. 5 پاس تک به تک دادم و فقط یک پنالتی خراب کردم. آن پنالتی را هم خودم گرفتم و زحمت خودم بود. از این به بعد هم اگر پنالتی به سود ما اعلام شد و برانکو هم صلاح دید پشت توپ می ایستم و ضربه می زنم. متاسفانه برخی ها پاس های تک به تک مرا نمی بینند. فقط پنالتی را می بینند و آن کامنت ها را برای من می نویسند.

البته در این چند روز از تو حمایت هم شد. بخصوص از سوی فوتبالی ها و پیشکسوتان.

چون پیشکسوتان فوتبال فنی هستند و تشخصی می دهند که کدام بازیکن مثمرثمر بوده و کدام نه. افتخارم این است که علی پروین در این مدت از من حمایت کرده و مرا مورد لطف خود قرار داده. یا کریم باقری ،مهرداد میناوند، حامد کاویانپور، خداداد عزیزی و خیلی های دیگر. اینها چون فوتبال بازی کرده اند نظر فنی می دهند و من از آنها ممنونم.

البته سردار آزمون هم از تو حمایت کرد و گفت که تو بهترین مهاجم لیگ ایران هستی و حقت نیست این همه توهین بشنوی..

سردار همیشه به من لطف دارد. مصاحبه او را دیدم و خوشحالم که در مونیخ هم حواسش به من هست. اگر من بهترین مهاجم لیگ هستم، سردار بهترین مهاجم آسیا است. امیدوارم دوران نقاهتِ خود را زودتر سپری کند و بتواند در ترکیب تیم باشگاهی اش به میدان برود.

در کیش اوضاع چطور است؟

خدا را شکر خوب. بعد از تمرینات پرفشار، دیروز را استراحت کردیم و امروز تمرین شادبی را انجام دادیم.

 چرخبال هم سوار شدی..

برانکو به ما استراحت داده بود و من هم با یکی دو بازیکن دیگر رفتیم و برای تفریح سوار هلی کوپتر شدیم. خیلی خوش گذشت، جای شما خالی.

787 نمایش

نظر دادن