تاریخ انتشار: یکشنبه, 08 آذر 1394 ساعت 15:39

کرار قراردادش را با استقلال فسخ کرد

مدیرحقوقی باشگاه استقلال با تایید فسخ قرارداد جاسم کرار اعلام کرد این بازیکن با دریافت پول مالیات اولین قراردادش با باشگاه از جمع‌آبی‌پوشان جدا شد.

محسن بزرگی مدیرحقوقی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با آنا، در مورد فسخ قرارداد جاسم کرار با باشگاه استقلال بیان داشت: «در خبرها عنوان شده بود که کرار پول مالیات این فصل و سال گذشته‌اش را از استقلال گرفته و قراردادش را پس از تسویه حساب کامل با باشگاه استقلال فسخ کرده است. باید بگویم در قرارداد جدیدی که با این بازیکن عراقی بسته شده بود مالیات بر عهده خود او بود. کرار مالیات قرارداد خود در سال 89 را گرفت که در سال 89 وکیل سابقش پرداخته و مطابق قرارداد این پول بر عهده باشگاه استقلال بود.»

وی افزود: «طبق قانون جدیدی که در قراردادها گنجانده شده‌، مالیات بر درآمد برعهده خود بازیکن است. این موضوع بر اساس دستورالعملی است که موسسه لیگ برتر برای باشگاه‌ها در نظر گرفته و مالیات بازیکنان برعهده خودشان‌ است. با این حساب باشگاه استقلال حدود 115 میلیونی که کرار قبلا بابت مالیاتش پرداخته بود را به او داد تا وی بدون دردسر ساعت 14 از ایران به مقصد نجف برود. او در طول فصل از باشگاه استقلال، خانه و یک دستگاه اتومبیل گرفته بود و پس از تسویه حساب ماشین و خانه را در اختیار باشگاه گذاشت. این هافبک عراقی صبح امروز با حضور در وزارت ورزش با سرپرست باشگاه استقلال دیدار و گفت‌وگو کرد و پس از تسویه‌حساب نهایی رسماً از جمع آبی‌پوشان جدا شد. کرار در نشست خود با افشارزاده توافق کرد بقیه مطالبات خود را به باشگاه استقلال ببخشد.»

422 نمایش

نظر دادن