تاریخ انتشار: یکشنبه, 08 آذر 1394 ساعت 14:20

جنیفر لارنس در نقش زنی در چهار نسل + تصویر

فیلم جدید دیوید اُ.راسل با نقش‌آفرینی جنیفر لارنس در نقش یک زن تنها که تبدیل به کارآفرینی موفق می‌شود، 25 دسامبر اکران خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، «جوی» به کارگردانی دیوید اُ.راسل یکی از آخرین فیلم‌های مستعد فصل جوایز سینما به شمار می‌رود که هنوز به سینما نیامده است. این فیلم که با الهام از زندگی مخترع و کارآفرینی به نام جوی مانگانو ساخته شده است، شنبه برای نخستین بار در نیویورک و لس‌آنجلس نمایش داده شد.

جنیفر لارنس در این اثر سینمایی نقش زنی را بازی می‌کند که تلاش دارد زندگی شخصی و تجاری خود را بسازد. این فیلم که 25 دسامبر از سوی کمپانی فاکس در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد، سومین همکاری لارنس با راسل پس از فیلم‌های «دفترچه‌ی امیدبخش» و «حقه‌بازی آمریکایی» است. این بازیگر برای بازی در فیلم «دفترچه امیدبخش» جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد و برای نقش آفرینی در فیلم «حقه‌بازی آمریکایی» نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. بازیگران بزرگ دیگری چون رابرت دنیرو، بردلی کوپر و ایزابلا روسلینی ایفاگر دیگر نقش‌های این فیلم هستند.

http://www.akharinnews.com/media/k2/items/cache/9065608750613463834469be9cdc2c13_L.jpg?t=-62169984000

دیوید اُ.راسل کارگردان و نویسنده‌ی «جوی» در جلسه پرسش و پاسخ پس از نمایش فیلم گفت : «این نخستین فیلم من است که شخصیت اصلی و قهرمان آن یک زن است.» او در ادامه توضیح داد : «این فیلم داستان سفر زندگی یک زن از 10 تا 43 سالگی است. من پیش از این هیچ‌گاه این چنین فیلمی نساخته بودم.» او با اشاره به این که کاراکتر اصلی فیلم فردی معمولی است که تبدیل به انسانی خارق‌العاده می‌شود، ادامه داد : «من باید کابوس‌ها، علاقه‌مندی‌ها و شیوه‌ی او برای رسیدن به موفقیت را در این فیلم پیاده‌ می‌کردم.»

جنیفر لارنس نیز درباره کاراکتر خود در این فیلم گفت : «من باید نقش زنی را در طول چهار نسل مختلف بازی می‌کردم که برای هر بازیگری کاری شگفت‌انگیز است.» او در ادامه درباره همکاری دوباره‌ی خود با راسل که در این جلسه کنار او نشسته بود گفت : «من تا زمانی که زنده‌ام هر کاری را با تو انجام خواهم داد.»

منبع : هالیوودریپورتر/ 28 نوامبر

1024 نمایش

نظر دادن