تاریخ انتشار: شنبه, 07 آذر 1394 ساعت 13:40

زمان آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که هفتم اسفند سال جاری برگزار می‌شود، از ۲۸ آذرماه آغاز و تا ۴ دی‌ماه ادامه خواهد یافت.

خبرگزاری ایسنا: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که هفتم اسفند سال جاری برگزار می‌شود، از ۲۸ آذرماه آغاز و تا ۴ دی‌ماه ادامه خواهد یافت.

روند بررسی سوابق داوطلبان در مراجع چهارگانه وزارت اطلاعات، ثبت احوال، نیروی اتنظامی و قوه قضاییه از ۲۹ آذر تا ۹ دی انجام می‌شود.

داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید نمی‌شود فرصت دارند که از ۱۶ دی ماه تا ۱۹ دی شکایت خود را اعلام کنند. فرصت رسیدگی به شکایات داوطلبان توسط شورای نگهبان از۲۰ بهمن تا ۲۶ بهمن خواهد بود. همچنین داوطلبان انتخابات مجلس دهم و دوره پنجم خبرگان رهبری می‌توانند از ۲۹ بهمن تا ۵ اسفند تبلیغات انتخاباتی داشته باشند.

داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی به هنگام مراجعه برای ثبت نام باید گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل یاد شده در اطلاعیه ستاد انتخابات کشور را که در تاریخ مقرر اخذ کرده‌اند را ارائه کنند، زیرا قبول استعفا بعد از مدت تعیین شده جهت ثبت نام و اعلام داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد پذیرش مراکز ثبت نام قرار نمی گیرد .

490 نمایش

نظر دادن