تاریخ انتشار: شنبه, 07 آذر 1394 ساعت 09:38

کارگردان معروف در برنامه هفت: من هوادار فردین هستم

بهروز افخمی گفت که نه تنها از محمدعلی فردین بدش نمی‌آمده بلکه او را دوست داشته است.

بخش اخبار برنامه‌ی «هفت» با خبرهای مربوط به بهروز افخمی سردبیر، مجری و تهیه‌کننده‌ی این برنامه‌ی تلویزیونی اغاز شد.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از خبرآنلاین، مجری این بخش به افخمی گفت که در هفته‌ی گذشته نقل‌ قول‌هایی از شما منتشر شد که گفته‌اید سینمای فردین به درد نمی‌خورد و مردم آشغال‌دوست هستند.

افخمی نیز با رد این سخنان اظهار داشت: «من به هیچ‌وجه این حرف را نزدم. من خودم هوادار فردین هستم و اگر به کسی برنخورد باید بگویم او هم مرا خیلی دوست داشت.»

او ادامه داد: «حتی قرار بود برای فیلم «جهان پلهوان تختی» او در یک سکانس در نقش خودش بازی کند. یعنی به عنوان محمدعلی فردین کشتی‌گیر در فیلم حضور داشته باشد؛ چون می‌دانید که فردین نخستین کسی بود که در آن اتاق را باز کرد و جنازه مرحوم تختی را دید.»

افخمی گفت: «او نیز موافق بود و وقتی سناریو را خواند بسیار از آن خوشش آمد. طوری که ما اواسط فیلمبرداری بودیم ولی او پیشنهاد داد که فیلم را یک بار دیگر و این بار با بازی او در نقش کارگردانی که می‌خواهد درباره تختی فیلم بسازد، فیلمبرداری کنیم. من هم خیلی از پیشنهاد او خوشم آمد و از خودم پرسیدم چرا این فکر به ذهن خودم نرسید. اما متاسفانه یک ماه بیشتر تا جشنواره نمانده بود و چند سال پیاپی مدام خبر حضور این فیلم در جشنواره منتشر شده و باز فیلم به جشنواره نرسیده بود. به همین خاطر نشد که این پیشنهاد را عملی کنیم.»

905 نمایش

نظر دادن