تاریخ انتشار: چهارشنبه, 04 آذر 1394 ساعت 14:16

کنترل کامل فرودگاه حلب + عکس

ارتش سوریه کنترل مناطق اطراف فرودگاه نظامی کویرس در شرق استان حلب را به دست گرفت.

به گزارش شبکه خبر به نقل از المیادین، نیروهای ارتش سوریه کنترل کامل مناطق اطراف فرودگاه نظامی کویرس در شرق استان حلب شامل همه روستاهای اطراف این فرودگاه و ساختمان دانشکده هوایی را در شرق استان حلب آزاد کردند.

 ارتش سوریه همچنین موفق شد، جاده پشتیبانی گروه تکفیری صهیونیستی داعش را بین حلب و الرقه قطع  و به طور کامل امنیت را در مناطق اطراف فرودگاه نظامی کویرس برقرار کند.

تحولات سوریه

بمباران مرز سوریه با لبنان به دست صهیونیست ها

برابر این گزارش، جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی اهدافی را در منطقه قلمون در مرز سوریه با لبنان بمباران کردند.
به گزارش شبکه تلویزیونی الحدث، منابع مخالفان سوریه از حمله هوایی صهیونیست ها به مواضع حزب الله لبنان در منطقه قلمون در استان ریف دمشق نزدیک مرزهای این کشور خبر دادند.

آنان به جزئیات بیشتری درباره این خبر اشاره نکردند.

 

درهم شکستن تروریست ها در لاذقیه
 

این گزارش به نقل ازالعالم می افزاید: ارتش سوریه ضربات سنگینی به تروریست ها در شمال لاذقیه وارد کرد.
نیروهای ارتش سوریه  توانستند "تپه شیخ محمد" را به عنوان یکی از ارتفاعات راهبردی در حومه شمالی شرقی لاذقیه از گروه های مسلح بازپس گیرند.

ارتش سوریه به پیشروی خود به سوی منطقه "جبل الکتف" ادامه می دهد.

این درگیری ها در مناطق جنگلی متمرکز بوده است به طوری که عناصر مسلح در این مناطق مستقر شده بودند و از این مناطق برای واردات سلاح خود از ترکیه به داخل اراضی سوریه استفاده می کردند.

ارتش سوریه پس از پایان عملیات از سیطره بر ارتفاعات جبل الزایه و روستاهای همجوار و باز شدن شماری از جاده ها خبر داد که در سه سال گذشته در سیطره گروه های مسلح قرار داشت.

 اهمیت این پیروزی ها در این است که خطوط لجستیکی و امدادی گروه های مسلح قطع و امنیت مناطق ساحلی سوریه تامین شده و همچنین یک خط دفاعی جدیدی ایجاد شده است و گروه های مسلح نمی توانند وارد مناطق امن شوند.

سوریه

ادامه پیشروی ها در ریف دمشق


ارتش سوریه به پیشروی های خود در استان ریف دمشق ادامه می دهد.

ارتش سوریه بخش های گسترده از استان ریف دمشق و شرق جاده حرستا را به کنترل خود درآورد.

ارتش سوریه توانست شماری از مناطق را از گروه های مسلح بازپس گیرد. عملیات ارتش در این منطقه ضربات سنگینی به گروه های مسلح وارد کرده است.


 این عملیات در مناطقی متمرکز است که عناصر گروهک جبهه النصره و گروهک جیش الاسلام حضور دارند.

این تروریست ها در بخش شرقی فرودگاه مرج السطان و مزارع اطراف آن مستقر شده اند. ارتش سوریه مواضع گروه های مسلح را در شهر دوما و مزارع عالیا و روستای عربین هدف قرار داد.


تشدید درگیری ها در این مناطق بیانگر آن است که ارتش سوریه به عملیات خود تا تامین امنیت کامل جاده حرستا و بازگشایی آن ادامه خواهد داد.

ارتش سوریه کنترل مناطق اطراف فرودگاه نظامی کویرس در شرق استان حلب را به دست گرفت.

1534 نمایش

نظر دادن