تاریخ انتشار: چهارشنبه, 04 آذر 1394 ساعت 13:30

فرمانده کل ارتش: هر قدرتی به خلیج فارس نگاه چپ کند، پایش را قطع می‌کنیم

سرلشکر صالحی با تاکید براینکه با اتحاد همسایگان و مسلمانان پای مزدوران را از منطقه قطع می‌کنیم، گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند به منطقه خلیج فارس نگاه چپ کند به گونه‌ای که با قدرت همه جانبه روبه‌رو خواهد شد.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرلشکر عطاء الله صالحی صبح امروز در مراسم رونمایی از سازه‌های جدید منطقه دوم نیروی دریایی ارتش در بوشهر، با گرامیداشت روز نیروی دریایی، هفتم آذر را یادآور رشادت‌های دریادلان نیروی دریایی ارتش دانست و اظهار داشت: منطقه دوم نیروی دریایی ارتش با توانمندی بسیار بالا، قدرت دفاع همه‌جانبه را دارد.

وی با بیان اینکه خلیج فارس در طول تاریخ همواره مورد تهاجم و تجاوز قرار گرفته است، تصریح کرد: همواره در دفاع از خلیج فارس تلاش‌های فراوانی شده و پایه‌های محکم دفاع در جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسعلی دلواری و شهید همتی بیان کرد: شهیدان در دفاع جانانه خود راه نفوذ آبی دشمن را در خلیج‌ فارس بستند و هیچ قدرتی نمی‌تواند به منطقه خلیج فارس نگاه چپ کند به گونه‌ای که با قدرت همه جانبه روبه‌رو خواهد شد.

سرلشکر صالحی با بیان اینکه نیروی دریایی راهبردی ارتش از قدرت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: همه قدرت ما از محرم و صفر است که تجلی آن در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی با حضور میلیون‌ها نفر مسلمان از نجف تا کربلا تبلور می‌یابد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با تمام تجهیزات در میدان قرار دارد، خاطرنشان کرد: دشمن فهمیده است با تجهیزات سنگینی که دارد علیه جمهوری اسلامی ایران هیچ غلطی نمی‌تواند کند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تروریست‌ها در قالب لشکر اشرار شکل گرفته‌اند، افزود: دشمنان فکر می‌کنند ما گمان می‌کنیم که داعشی‌ها تولید آمریکا هستند ولی ما یقین داریم با اسناد و مدارکاتی که در اختیار است داعش به دست آمریکا و با توطئه رژیم صهیونیستی و حمایت دوستان فریب خورده ایجاد شده است.

سرلشکر صالحی با استناد به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر مزدوران مزد بده گفت: همانگونه که امام راحل فرمودند آمریکا مزدورانی پرورش می‌دهد که مزد آنها را حامیان تروریست‌ها پرداخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه توانمندی جمهوری اسلامی ایران هر روز افزایش می‌یابد، تأکید کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای است که ما اجازه هیچگونه تحرکی نمی‌دهیم و انشاءالله با اتحاد همسایگان و مسلمانان پای مزدوران را از منطقه قطع می‌کنیم. این مهم به عنوان یقین تلقی می‌شود و آرزو نیست.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: این نیرو همواره برای خنثی کردن توطئه‌های کشور آماده است و انشاءالله با اتحاد همه کشورها و مسلمانان جهان با قدرت زندگی با آرامشی در منطقه فراهم کنیم.

433 نمایش

نظر دادن