تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 آذر 1394 ساعت 14:40

دستگیری عامل اسید پاشی خیابان ولی عصر تهران

سردار آریا حاجی زاده از دستگیری عامل اسید پاشی خیابان ولی عصر تهران خبر داد.

به گزارش میزان،سردار آریا حاجی زاده، معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران درباره حادثه اسید پاشی دیروز در خیابان ولی عصر تهران اظهار کرد: ساعت 20 شب گذشته (دوم آذرماه) وقوع یک فقره اسیدپاشی در منطقه مشیریه به کلانتری 169 اعلام شد.

براساس این گزارش ، ماموران کلانتری با حضور در محل و انجام تحقیقات اولیه دریافتند که فردی 35 ساله بنام ناصر در حین مراجعت به منزل توسط جوان 30 ساله ای به نام 'قربان' از ناحیه صورت مورد اسیدپاشی قرار گرفته و دچار سوختگی شده است.

همزمان با انتقال فرد مصدوم به بیمارستان برای انجام اقدامات درمانی و با شناسایی هویت فرد اسیدپاش، ماموران کلانتری نسبت به شناسایی و دستگیری عامل اسیدپاشی اقدام و متهم را دو ساعت پس از حادثه در محل سکونتش واقع در منطقه مشیریه دستگیر کردند.

دراین گزارش با اشاره به اعتراف صریح متهم مبنی بر اسیدپاشی آمده است: با تشکیل پرونده مقدماتی اسیدپاشی و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران، متهم برای انجام تحقیقات به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شد.

در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم از مجرمان سابقه داری است که کمتر از یک هفته پیش و تحت عنوان مرخصی از زندان آزاد شده و در همین فاصله زمانی کوتاه اقدام به جرم اسیدپاشی کرده است.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز دراین خصوص گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به اسیدپاشی، قرار قانونی از سوی مقام قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات و شناسایی علت و انگیزه اصلی اسیدپاشی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

663 نمایش

نظر دادن