تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 آذر 1394 ساعت 14:18

خبر مجروحیت سردار سلیمانی در حلب تکذیب شد

منابع آگاه عربی خبر کذب شبکه العربیه وابسته به دربار دلارهای نفتی را در خصوص زخمی شدن سردار قاسم سلیمانی در ریف حلب بی اساس خواندند.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از میزان، پایگاه خبری النشره امروز _سه شنبه_خبر کذب شبکه العربیه وابسته به دربار دلارهای نفتی مبنی بر زخمی شدن سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران در سوریه را تکذیب کرد.

پایگاه النشره به نقل از منابع آگاه نوشت: خبرهای انتشار یافته در خصوص زخمی شدن "سردار قاسم سلیمانی" در ریف حلب بی اساس است.

شبکه سعودی العربیه پیشتر با انتشار خبری مدعی شده بود که سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران در سوریه به شدت زخمی شده است.

این شبکه در ادامه خبرهای کذب خود مدعی شده بود که سردار قاسم سلیمانی 12 روز پیش با دو نفر از همراهانش در درگیری های حلب و در پی شلیک موشک تاو به شدت زخمی شد.

در همین حال روزنامه "القدس العربی"، چاپ لندن با استناد به منابعی که در ایران خوانده، مدعی شد که سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در جریان نبردها بر سر شهر حلب سوریه به شدت زخمی شده است.

بر اساس این گزارش مورد ادعای القدس العربی سردار سلیمانی بر اثر شلیک موشک های ضد تانک "تاو" (Tow) آسیب دیده و پس از دریافت کمک های اولیه پزشکی به تهران منتقل شده و اکنون در یک بیمارستان نظامی بستری ودر حال معالجه است.

622 نمایش

نظر دادن