تاریخ انتشار: یکشنبه, 21 تیر 1394 ساعت 12:50

پيش‌بيني لاريجاني از 24 ساعت آينده مذاکرات

رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اين که حرکت تيم مذاکره کننده کشورمان حرکتي رو به جلو است ابراز اميدواري کرد که در شرايط فعلي مذاکرات به نتيجه مناسبي برسد.

ايسنا: علي لاريجاني در حاشيه‌ي بازديد از نمايشگاه قاب عکس گلزار شهدا در کريدور مجلس در جمع خبرنگاران در ارزيابي و پيش بيني خود از 24 ساعت آينده باقيمانده از مذاکرات گفت: قبلا هم عرض کردم نگاهم در کل به مذاکرات مثبت است و فکر مي‌کنم تلاشي که عزيزان ما در تيم مذاکره کننده انجام مي‌دهند يک مسير روشن و تعريف شده و چارچوب دار و کاملا فکر شده‌اي است.

رئيس قوه مقننه خاطر نشان کرد:‌ اميدوارم اين عقلانيت در طرف مقابل هم وجود داشته باشد که از زمان درست استفاده کنند و تصور نکنند که پايان وقت فرصت مناسبي است براي اين که آراء جديد وارد صحنه شوند و تصور نکنند که حداکثر فشار را بايد در اينجا بياورند.

وي افزود: اين فشار زياد ممکن است مشکل ايجاد کند لذا اين تاکتيک‌ها تاکتيک‌هايي براي مذاکرات سهل و آسان است، در حالي که مذاکرات وقتي در حد پيچيده ودرازمدت شد بايد امور از قبل فکر شده باشد.

رئيس مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: بنابراين بنده جزيي در جريان هستم که بعضي از چالش‌ها هم اکنون وجود دارد اما در کل فکر مي‌کنم حرکتشان رو به جلو است و مي‌توانند در شرايط فعلي به نتيجه دست يابند.

به گزارش ايسنا، علي لاريجاني همچنين در مورد نمايشگاه عکسي که از گلزار شهداي سراسر کشور و به همت بنياد شهيد در کريدور مجلس برپا شده است اظهار کرد:‌اين حرکت حرکت خوبي است و مي‌توان از زمينه‌ي معنوي آن استفاده کرد و يکي از ويژگي‌هاي اين نمايشگاه اين است که حس غيرت ديني را نشان مي‌دهد، لذا اين فقط يک حرکت فرهنگي صرف نيست و القاي انرژي به جامعه در ابعاد مختلف است.

1004 نمایش

نظر دادن