تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 تیر 1394 ساعت 13:43

پرطرفدارترین‌ها در توئیتر؛ از «اوباما» تا «لیدی گاگا» +تصویر

شبکه اجتماعی مشهور توییتر، در مدت کم تر از یک دهه، توانست خود را در زمره برترین پرتال‌های دنیای دیجیتالی وب معرفی کند و امروزه، در فهرست 10 پرتال بیننده وب و در فهرست 500 شرکت برتر دنیای کسب و کار قرار دهد.

استارت آپ کوچک سال 2007، امروزه با 500 میلیون کاربر که بیش از 300 میلیون از آن‌ها، فعال هستند، بیش از 30 میلیارد دلار ارزش بازاری دارد. ارزشی برابر با یک سوم بازار بورس ایران با صدها شرکت! بله! این قدرت فوق‌العاده کارآفرینی دیجیتالی است که می تواند با فرصت آفرینی‌های بی نظیر خود، کسب و کار پر رونق و فعالی را بستر سازی کند که زمینه حضور هزاران کسب و کار مستقیم و فرعی دیگر دران فراهم شود.

توییتر، امروزه به عنوان یکی از شبکه‌های اجتماعی مؤثر وب، نقش زیادی در انتشار و به اشتراک گذاری اطلاعات در دنیای وب دارد. اکنون که مذاکرات هسته ای ایران و گروه 5+1 در حریان هست، جزییات تصویری و متنی این مذاکرات، بیش تر از طریق پرتال توییتر توسط کارشناسان این مذاکرات، در حال انتشار است و این اهمیت این شبکه را نشان می‌دهد. در توییتر 300 میلیون مخاطبی، برخی از صفحات هستند که حداقل یک دهم کاربران توییتر، فالوور (دنبال کننده) آن صفحات هستند. در گزارش امروز، به معرفی شصت آدرس توییتری با مخاطب میلیون می‌پردازیم.
 

پرطرفدارترین چهره های توئیتری


پرتال توییتر کانتر که در نشانی twittercounter.com قرار دارد، فهرست به روز شده 60 آدرس توییتری با مخاطب میلیونی Twitter top 60 most followed را بر اساس رتبه 1 تا 60 طبقه بندی کرده است که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

نگاهی به 10 Twitter پر مخاطب دنیا

 از Obama تا LADY GAGA

پرطرفدارترین چهره های توئیتری 


رتبه نخست بیش‌ترین تعداد فالوور را در دنیای توییتر، صفحه شخصی کتی پری Katy Perry، خواننده شهیر امریکایی به خود اختصاص داده است. بیش از 71 میلیون فالوور، در 6531 توئیتی که خانم کتی ارائه کرده، بدست آمده است.

پرطرفدارترین چهره های توئیتری

(فهرست 10 آدرس Twitter پر مخاطب دنیا)


جاستین بیبر، خواننده 21 ساله کانادایی، با قریب به 69 میلیون مخاطب در توییتر خود، دومین صفحه توییتر پر بیننده اینترنت است. بیش از 124 میلیون صفحه در اینترنت، درباره این خواننده کانادایی مطلب منتشر کرده‌اند. باراک اوباما، رییس جمهور ایالات متحده و تیلور سویفت، بازیگر مشهور هالیوود، به ترتیب با 61 میلیون و 59 میلیون فالوور، در رتبه‌های سوم و چهارم پر بیننده‌ترین صفحات شخصی در توییتر هستند. صفحه رسمی پرتال یوتیوب نیز، با 52 میلیون مخاطب، پنجمین صفحه پر بیننده در این سایت است. رتبه شش تا دهم، متعلق به هنرمندان است. لیدی گاگا، خواننده امریکایی، ریحانا، خواننده و بازیگر مشهور باربادوسی، جاستین تیمبرلیک، خواننده و بازیگر و ترانه سرای آمریکایی، الن دجنرس، مجری مشهور تاک شو امریکا و بریتنی اسپیرز، خواننده مشهور، با 48 تا 42 میلیون فالوور، در فهرست 10 صفحه شخصی پر بیننده توییتر را در اختیار دارند.

رتبه 11 تا 20

از جنیفر لوپز تا شکیرا
 

پرطرفدارترین چهره های توئیتری


رتبه یازدهم پر بیننده‌ترین صفحات در سایت توییتر، به صفحه رسمی سایت توییتر در این پرتال اختصاص دارد که بیش از 41 میلیون مخاطب دارد و مواضع رسمی توییتر دران بیان می‌شود. به هر حال، توییتر در سال‌های اخیر، به عنوان ابزاری سیاسی مطرح بوده است. اینستاگرام، با اینکه خود، یک شبکه اجتماعی 300 میلیون نفری است و به تازگی، فیس بوکان را خریداری کرده است، اما در توییتر، دارای یک صفحه رسمی می باشد که قریب به 40 میلیون مخاطب دارد و بیش از 6400 بار، پست‌های مختلف آر فعالیت‌های اینستاگرام را دران منتشر، و در اختیار مخاطبان توییتر باز قرار داده است.

 کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید، دارای صفحه رسمی در توییتر است که تا کنون 2334 بار، مطلب در اختیار مخاطبانش قرار داده است و با 36 میلیون فالوور، سیزدهمین صفحه پر بیننده توییتر را به خود اختصاص داد. کیم کارداشیان، سلبریتی مشهور غربی که به دلیل استایل بدنی خاص خود، در صدر اخبار دنیای مد و لباس قرار دارد، قریب به 20 هزار مطلب و تصویر از خود و برنامه‌های مختلفش در سراسر جهان در توییتر انتشار داده است که سبب شده است قریب به 33 میلیون دنبال کننده در اختیار داشته باشد.

 پس از او، جنیفر لوپز برزیلی قرار دارد که بازیگر و خواننده و رقاص مشهور است و با بیش از 6 هزار پست، قریب به 32 میلیون فالوور را کسب کرده است. شکیرای خواننده، سلنا گومز بازیگر و آریانا گرانده مشهور، به ترتیب با 32، 30 و 29 میلیون فالوور، رتبه شانزدهم تا هجدهم پر بیننده‌ترین صفحات توییتر را در اختیار دارند. دمی لواتو در کنار اپرا وینفری مشهور آمریکا، قریب به 29 میلیون مخاطب، هر یک در اختیار دارند.

پرطرفدارترین چهره های توئیتری 

 

(رتبه یازدهم تا بیستم پر بیننده صفحات درتوییتر)


رتبه 21 تا 30

رتبه بیست و یکم، در اختیار شبکه خبری سیان آن آمریکاست که بیش از 41 هزار خبر از فعالیت‌های خود را توییت کرده است و قریب به 27 میلیون فالوور دارد. صفحه عجیب http://twitter.com/Pink توانسته است، با 5601 پست، قریب به 26 میلیون مخاطب کسب کند. جیمی فالون، هری استایلس نیز با 26 و 25 میلیون مخاطب، در ردیف بیست و سوم و بیست و چهارم این رده بندی قرار دارند. صفحه هنری http://twitter.com/onedirection با 8300 پست، حدود 24 میلیون تعقیب کننده را ثبت کرده است که بیست و پنجمین توییتر پر بیننده می باشد.

 صفحه اینترنتی http://twitter.com/Drake نیز قریب به 23.5 میلیون مخاطب دارد که این تعداد مخاطب را تنها با 1651 پست به دست آورده است. بیل گیتس، مؤسس مایکروسافت و میلیاردر اول جهان، با 1711 پست، 23 میلیون فالوور دارد. آدله، سلبریتی مشهور نیز با 221 پست، توانسته است 23 میلیون فالوور کسب کند که رقم قابل توجهی است و میزان زیاد طرفدارانش را نشان می‌دهد.

پرطرفدارترین چهره های توئیتری

 

(رتبه 21 تا سی‌ام پر بیننده صفحات درتوییتر)


رتبه 31 تا 40

در رده 31 تا چهلم، پیتبال مشهور را داریم که با 6355 پست، قریب به 20 میلیون فالوور دارد. مایلی سایروس، خواننده جوان غربی نیز با 8036 پست، قریب به 20 میلیون فالوور دارد. اولین صفحه ورزشی در میان پر بیننده‌ترین صفحات درتوییتر، متعلق به NPSE می باشد که 19 میلیون فالوور دارد.
 

پرطرفدارترین چهره های توئیتری

 

(رتبه 31 تا 40 پر بیننده‌ترین صفحات درتوییتر)


رتبه 41 تا 50
صفحه نیمار، بازیکن برزیلی بارسلونای اسپانیا، با 18 میلیون فالوور، در رده چهل و پنجمین صفحه شخصی پر بیننده درتوییتر است. سیان ان و نیویورک تایمز، در این فهرست 41 تا 50 حضور دارند.
 

پرطرفدارترین چهره های توئیتری

 

(رتبه 41 تا 50 پر بیننده‌ترین صفحات در توییتر)


رتبه 51 تا 60

صفحه اشتون کاچر مشهور، با قریب به 17 میلیون فالوور و شبکه بی بی سی انگلیس با 16 میلیون مخاطب، رتبه 53 و 55 را در اختیار دارند. صفحات رسمی باشگاه رئال مادرید و بارسلونای اسپانیا، هر کدام با 16 و 15 میلیون فالوور، رتبه‌های 55 و 60 پر بیننده‌ترین صفحات توییتر را به خود اختصاص داده‌اند.
 

پرطرفدارترین چهره های توئیتری

 

(رتبه 51 تا 60 پر بیننده‌ترین صفحات توییتر)


60 صفحه شخصی پر بیننده توییتر نشان می‌دهد که حداقل 10 درصد کل مخاطبان توییتر، هر روز به بررسی این صفحات پر بیننده می‌پردازند و قطعاً، مطالبی که توسط این شصت صفحه توییت می‌شوند، بازتاب گسترده ای در رسانه‌های جهان خواهند داشت. این اهمیت رسانه ای به نام شبکه‌های اجتماعی و مخصوصاً، توییتر را در کسب و کار امروز جهان نشان می‌دهد.

815 نمایش

نظر دادن