تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 خرداد 1394 ساعت 14:30

پول ریخته تو این مملکت! (طنز)

در این روز ایام که باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال برای فروش به مزایده گذاشته شده‌اند، یکی از دوستان پرسید مگر کسی هم که این همه پول داشته باشد، داريم؟ گفتم: بله هستند.
بشیر اسماعیلی در روزنامه قانون نوشت:

در این روز ایام که باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال برای فروش به مزایده گذاشته شده‌اند، یکی از دوستان پرسید مگر کسی هم که این همه پول داشته باشد، داريم؟ گفتم: بله هستند. ما افراد پولدار کم نداریم. خود من به عنوان مثال اشخاص زیادی را می‌شناسم که پول‌شان از پارو بالا می‌رود . گفت: جدا؟ کی مثلا؟ به عنوان نمونه بیوگرافی این چند نفر را به اطلاعش رساندم :

1.  رضا .میم .
38 ساله . جراح پلاستیک . وی به غیر از جراحی‌های متنوع زیبایی ، فقط از بوتاکس، ماهانه میلیون‌ها تومان درآمد به دست می‌آورد به نحوی که مواد مورد نیاز بوتاکس را با خاور برای وی می‌آورند و ایشان انبار می‌کند. رضا رفته رفته مازاد درآمد خود را در امور ساختمانی سرمایه گذاری کرده و ارزش افزوده بسیاری به دست آورده است . ضمنا یک رستوران و یک کافی شاپ هم راه اندازی کرده و یک شیرینی فروشی هم در دست احداث دارد. زنش هم دندانپزشک است و یک خانه وسیع اخیرا به آنها ارث رسیده است .

2. سیاوش . ر .
مشخص نیست سرمایه اولیه را از کجا به دست آورد. عده‌ای می‌گویند گلد کوئیستی بود . اما بعضی دیگر معتقدند مدتی در ستاد دکتر احمدی نژاد فعالیت کرد و بعد از آن وضعش خوب شد . یک عده هم معتقدند از دوبی روسری ارزان وارد می‌کرد و به صورت عمده‌ای می‌فروخت . به هر حال در حال حاضر چندین فروشگاه عطر و لوازم آرایشی دارد که دائما هم به تعداد آنها افزوده می‌شود . در عین حال ماشین‌های لوکس هم خرید و فروش کرده و در این کار هم خیلی شاخص شده است . یکی از دوستان که با ایشان بدنسازی می‌رود می‌گوید مانده حسابی که خود پرداز به او داد بالغ بر شش و نیم میلیارد تومان بود (صرفا یکی از حساب‌های دم دستي) .

3.  ثریا . ک .
در جوانی صاحب جمال و سر حال بود و از همین بابت با بزرگان نشست و برخاست می‌کرد . در آن روزها که دوو اسپیرو خیلی ماشین اعیانی محسوب می‌شد ، یک سرمه‌ای‌اش زیر پای وی بود . بعدها ویلا در شمال خرید و هر هفته با اکیپی از  فرش فروشان یا زرگرها می‌رفت و برمی‌گشت . سر یک سال ویلای دوم را هم خرید (گردن خودش، گناه کسی را نمی‌شوریم). به هر حال، در حال حاضر سن و سالی از ایشان گذشته و دیگر خیلی خبری نیست. اما سالن آرایش بزرگی دارد که خیلی مشتری طراز بالا رفت و آمد دارند و وقت‌های 3 ماهه و 6 ماهه می‌دهد . آرایش عروس زیر هفت میلیون نمی‌گیرد . در اینستاگرامش با هنری زادور معروف عکس گرفته و می‌گویند یک بار هم لیلا. ف را برای کنسرت دوبی آرایش کرده است (مجددا گردن خودش). چند روز پیش خود بنده دیدم سوار تویوتا راو 4 شد و رفت. بچه‌ها می‌گویند یک اپتیمای سفید هم دارد .

 4. هوتن قلعه نویی :
پدرش امیر قلعه نویی است.
1250 نمایش

نظر دادن