تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 خرداد 1394 ساعت 09:48

تکریم «ابو عزرائیل» در کربلا + عکس

نمایندگان حضرت آیت‌الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق و مدیر آستان مقدس کربلا با استقبال از ابو عزرائیل در حرم مطهر امام حسین(ع) از رشادت‌های وی تقدیر و تشکر کردند.

 

جبهه جهانی مستضعفین نوشت: نمایندگان حضرت آیت‌الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق در مراسمی از ابو عزرائیل معروف به قاتل داعشی‌ها تجلیل کردند. سایت خبری«الیوم الثامن» عراق در این‌باره گزارش داد، حضرات آیات احمد الصافی و عبد‌المهدی کربلایی مدیر آستان مقدس کربلای معلی، ضمن استقبال از ابو عزرائیل در حرم امام حسین(ع) از رشادت‌های وی در مبارزه با تروریست‌های داعش تقدیر و تشکر کردند.

ابو عزائیل نیز ضمن ابراز خشنودی از این حرکت در صفحه فیسبوک خود نوشت: تکریم مرجعیت دینی از من ثمره جهاد و مبارزه با ظالمان است و حضور در حرم امام حسین(ع) ابو‌الاحرار، شرافتی است که ما فوق آن چیزی نیست.

 

گفتنی است نام واقعی «ابو‌ عزرائیل» ایوب است؛ وی قهرمان تکواندو و استاد تیراندازی با کمان است که پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد در تربیت بدنی در دانشگاه تدریس می‌کرد.

ابو عزرائیل پس از حمله گروهک تروریستی داعش به سوریه برای دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) به جمع مدافعان حرم پیوست و پس از فتوای مرجعیت عراق به نیروهای بسیج مردمی این کشور پیوست تا از نیروهای ارتش در مبارزه با داعش پشتیبانی کند.

ابو عزرائیل با حدود 40 سال سن، دارای ظاهری نسبتاً درشت و چهره‌ای خشن است و با سری تراشیده و محاسنی سیاه، یونیفرم سیاه‌رنگ می‌پوشد و لقب «ابو عزرائیل» را بر روی بازوی خود بسته است. پس از انتشار تصاویر و فیلم‌هایی از رجز‌خوانی و رشادت‌های ابوعزرائیل تعداد زیادی از مردم علاقمندند تا وی را بشناسند.

گفتنی است صفحه ابو‌عزرائیل در یکی از شبکه‌های اجتماعی بیش از 250 هزار دنبال‌کننده دارد و برخی افراد نزدیک به او می‌گویند: «او صفات خارق‌العاده و ویژه‌ای دارد و این مسأله سبب شده که خیلی‌ها به وی خوش‌بین بوده و به او دل ببندند.»

 

3911 نمایش

نظر دادن