تاریخ انتشار: دوشنبه, 31 فروردين 1394 ساعت 10:58

پزشکان، مهران مدیری را تحریم کردند/ اگر مهران مدیری مریض شود ...!

«در حاشیه»، آنقدر به شوخی با جامعه پزشکی ادامه داد که تحریم شد. هنوز پنج قست هم از پخش سریال مدیری نمی‌گذشت که بعضی از پزشکان در بیانیه‌های مختلف نه تنها کارگردان آن را مورد توهین قرار دادند بلکه پزشکان دیگر را تشویق به ندیدن سریال کردند. حتی بعضی از پزشکان معترض در گفتگویی می‌گویند به قدری از مهران مدیری و سریالش منزجر شده‌اند که ...

فردا: «در حاشیه»، آنقدر به شوخی با جامعه پزشکی ادامه داد که تحریم شد. هنوز پنج قست هم از پخش سریال مدیری نمی‌گذشت که بعضی از پزشکان در بیانیه‌های مختلف نه تنها کارگردان آن را مورد توهین قرار دادند بلکه پزشکان دیگر را تشویق به ندیدن سریال و تجمع در مقابل سازمان نظام پزشکی کردند. حتی بعضی از پزشکان معترض در گفتگویی می‌گویند به قدری از مهران مدیری و سریالش منزجر شده‌اند که قصد دارند درباره کار و زندگی شخصی او افشاگری کنند بلکه در این باره هم سریالی ساخته شود! 


این سریال قبل از رفتن روی آنتن با اما و اگرهای زیادی از سوی وزیر بهداشت و سازمان نظام پزشکی مواجه بود تا جایی که پس از چند قسمت فیلمبرداری، ساخت آن متوقف شد و عوامل با اعمال تغییرات و بازنگری‌ها در فیلمنامه، پس از وقفه‌ای کوتاه مجددا شروع به کار کردند.  
 
خسرونیا: دستتان توسط همین پزشکان خوب شد! 

همین چند وقت پیش بود که رییس جامعه متخصصان داخلی ایران از تحریم و مشاهده نکردن سریال «در حاشیه» توسط پزشکان خبر داد و گفت: «کسانی که برای یک سریال ۷ تا ۱۰ میلیارد دستمزد می‌گیرند پاسخ دهند مردم بر اثر بی‌اعتماد سازی چنین سریال‌هایی باید به کدام پزشک مراجعه کنند.»  

خسرونیا با انتقاد از سریال افزود: «خوشبختانه این سریال را تماشا نمی‌کنم چون پزشکان در اعتراض به ساخت چنین سریالی مشاهده سریال «در حاشیه» را تحریم کردند.»  

خسرونیا بیان کرد: «مدت‌ها آقای مدیری خودش از ناحیه دست بیمار بود و همین پزشکان وضعیت جسمی‌اش را بهبود دادند، حال این درست است که پس از بهبودی اینگونه جامعه پزشکی را تمسخر کند؟ البته بنده به هیچ وجه مخالف نقد نیستم و خودم از جمله کسانی هستم که به عنوان رییس دادگاه بدوی سازمان نظام پزشکی به تخلفات جامعه پزشکی رسیدگی می‌کنم ولی این تخلفات در بالا‌ترین آمار پنج در هزار است، نابراین چرا دیگر صنوف به نقد کشیده نمی‌شوند.»  
 
پزشکان می‌خواستند تیغم بزنند؛ دست مهران مدیری را می‌بوسم

سریال «درحاشیه» ‌، حاشیه‌های بسیاری داشته است. این سریال از سوی پزشکان با برخوردهای شدیدی مواجه شد و در مقابل مورد تشویق بسیاری از بینندگان! طوری که مخاطبان زیادی از سریال آقای مدیری حمایت کرده‌اند و نکات این سریال را واقعیت‌هایی پنهان در جامعه پزشکان دانسته اند.  

به تازگی سامان احتشامی، آهنگساز و نوازنده پیانو گفته: دست مهران مدیری را می‌بوسم که در سریال «درحاشیه» واقعیت‌های پنهانی را به تصویر کشانده است.  

این آهنگساز ادامه داده: چهارم فروردینِ همین امسال (۱۳۹۴) بود که از نردبان افتادم و کمرم ضربه دید. این اتفاق زمانی رخ داد که ۶ – ۷ ساعت به پروازم برای سفری خارجی مانده بود. به سختی توانستم که سفرم را بروم و برگردم. به محض رسیدنم به ایران به دکتر مراجعه کردم. تقریبا با ۵ دکتر مشورت کردم. متاسفانه برخی از پزشکان که قصد کسب درآمدِ بیشتر از بیماری من را داشتند، عمل جراحی را به من پیشنهاد دادند. دو تن از این پزشکان به طور کاملا شیک و البته جدی قصد تیغ زدنم را داشتند.  

احتشامی تاکید کرده: اگر تن به عمل جراحی می‌زدم، ۶۰ میلیون تومان هزینه‌اش می‌شد. جالب اینکه یکی از همین پزشکان بدون اینکه من را از نزدیک معاینه کند، تلفنی به من گفت «برو بخواب تا بیام عملت کنم.»  

این نوازنده پیانو درباره روند درمانش افزوده: پس از اینکه از تلاشم در میان برخی از پزشکان به نتیجه‌ای نرسیدم، سراغ پروفسور کاظم عباسیان رفتم. عباسیان درباره دردِ کمرم گفت: «کمری که من می‌بینم با استراحت و رعایت برخی اصول خوب می‌شود». هم اکنون هم زیر نظر پروفسور عباسیان مشغول آب‌درمانی هستم.  

وی با انتقاد از برخی پزشکان، بیان کرده: متاسفانه پزشکانی که می‌خواستند برای نفع شخصیشان من را عمل کنند، روحم را آزار دادند و زندگی را برای مدتی به کامم تلخ کردند. اما کسی مانند عباسیان بعد از معاینه من، جوری با من حرف زد که دردِ کمرم نصف شد. اما پزشکان دیگر تنها دردم را زیاد کردند.

حال سوال پیش آمده اینجاست که پزشکانی که طاقت انتقاد را نداشته و سریال مهران مدیری را تحریم کردند، زمان بیماری مهران مدیری با آنچه برخوردی خواهند داشت؟

2084 نمایش

نظر دادن