تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 فروردين 1394 ساعت 13:00

شمارش معکوس برای مجازات قاتل دختر جوان

کارگر ساختمانی که پس از آزار و اذیت دختر جوان، او را به قتل رسانده بود با تائید حکم مجازاتش در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

به گزارش جام جم، بیست و پنجم شهریور 92، خانواده دختر جوان وقتی متوجه شدند او پاسخگوی تماس هایش نیست، سفر خود را نیمه تمام گذاشته و راهی تهران شدند. آنها پس از ورود به خانه شان در محله ابوذر تهران با صحنه هولناکی رو به رو شدند. جسد غرق در خون دختر جوان در حالی که پارچه ای به دور گردنش پیچیده شده بود، روی زمین افتاده بود.

در ادامه تیم پلیسی در محل جنایت حاضر شده و در بررسی دریافتند، در همسایگی خانه مقتول، ساختمانی در حال ساخت است و یکی از کارگران افغان به نام «محمد» بعد از حادثه به طور ناگهانی ناپدید شده است. در جریان بررسی ها مشخص شد پسر افغان پس از این قتل به سمت مرز تایباد رفته تا به صورت غیرقانونی به افغانستان فرار کند که قاتل فراری قبل از خروج از مرز دستگیر شد.

«محمد» در بازجویی ها به قتل دختر بی گناه اعتراف کرد و گفت: شب حادثه شیطان وسوسه ام کرد و پس از آزار و اذیت دختر جوان او را کشتم.

با تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و قاتل ششم آبان سال گذشته پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه محاکمه مادر مقتول برای قاتل دخترش درخواست قصاص کرد و گفت: من همیشه برای محمد غذا می بردم، اما او جواب خوبی مرا با قتل دخترم داد به همین دلیل درخواست دارم او را به قصاص محکوم کنید.

پسر جوان نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه با رد اعترافات قبلی خود گفت: دو سال قبل به صورت غیرقانونی به ایران آمدم. گاهی هنگام کار مصالح ساختمانی به داخل خانه شاکی می ریخت و مقتول از من می خواست که آنها را تمیز کنم. شب حادثه هم مصالح به داخل حیاط آنها ریخت و دختر جوان شروع به اعتراض کرد. من برای تمیز کردن به خانه شان رفتم که او برایم چای آورد. وقتی چای را خوردم، حس کردم داخل آن سم ریخته است، به همین دلیل با او درگیر شده و یک مشت به صورتش زدم. بی حال روی زمین افتاد که با قیچی چند ضربه به گردنش زده و فرار کردم.

پس از دفاعیات پسر جوان، قضات دادگاه وارد شور شده و او را به قصاص محکوم کردند. حکم مجازات محمد، صبح دیروز در شعبه 24 دیوان عالی کشور تائید شد. نام محمد در فهرست اعدامی ها قرار گرفته و اگر نتواند رضایت اولیای دم را کسب کند، بزودی قصاص خواهد شد.

1263 نمایش

نظر دادن