تاریخ انتشار: پنج شنبه, 27 فروردين 1394 ساعت 09:52

تایید خاطره گویی اخیر هاشمی رفسنجانی توسط یکی از شاگردان امام(ره)

روزنامه ایران نوشت:

جانشین مرحوم آیت‌الله توسلی در دفتر امام(ره)، درباره انتقادها از سخنان آیت‌الله هاشمی در همایش «بانوی انقلاب» گفت: « ارزشی ها، ارزش انقلاب را می دانند ونمی توانند خشک مقدس باشند».
آیت الله محمدرضا رحمت در گفت و گو با «آنا» همچنین درباره خاطره آیت آلله هاشمی از همسر امام خمینی‌(ره) مبنی بر اینکه خانم ثقفی ایشان را به نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری سال 84 تشویق کرده‌اند، تأکید کرد: «همین نقل‌قولی که آقای هاشمی می‌گوید درست است. ولی باید دقت شود که نه آقای هاشمی و نه خانم ثقفی در این موضوع نام کسی را بیان نکردند، حال چرا یک عده این را به خود نسبت می‌دهند».
آیت‌الله رحمت - از شاگردان امام خمینی(ره) - پیرامون اظهارنظر برخی افراد مبنی بر اینکه سخنان هاشمی درباره برخوردهای قهری با فعالان سیاسی به خاطر محاکمه فرزندش در دستگاه قضاست، گفت:
«برای افرادی مانند آیت‌الله هاشمی که روزهای سخت بسیاری را دیده است، این‌گونه مسائل که امروز برای فرزندشان مطرح است، باعث نمی‌شود که مسائل شخصی و خانوادگی را در مسائل کلان مملکتی دخالت دهند. آقای هاشمی از حرف مردم سخن گفته است؛ چراکه گزارش‌های زیادی به وی می‌رسد. آقای هاشمی مسائل را می‌بیند و می‌فهمد».

967 نمایش

نظر دادن