تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 فروردين 1394 ساعت 19:30

محبوبیت فیس‌بوکی هیلاری کلینتون از تگزاس تا بغداد

هیلاری کلینتون، وزیر اسبق امورخارجه آمریکا، بیشترین طرفداران فیسبوکی خود را در شهر تگزاس و بغداد عراق دارد.

به گزارش خبرگزاری آنا و به نقل از «وکاتیو»، بررسی فهرست هواداران هیلای کلینتون در فیسبوک، نتایج غیر منتظره‌ای در پی داشت.

تقریباً بیش از 7 درصد هواداران هیلاری کلینتون، ساکنان بغداد هستند. این میزان، بیش از هر شهر دیگری درجهان و حتی در خود آمریکا است.

تحقیق پایگاه خبری «وکاتیو»، در خصوص تعداد هواداران هیلاری کلینتون، نتایجی شگفت‌انگیز در پی داشت. بر خلاف شهرت وی به عنوان یک دموکرات مدنی و مورد حمایت لیبرال‌های نخبه، عراقی‌ها و ایالات‌های جنوبی‌ آمریکا بیشترین هواداران هیلاری در صفحه فیسبوک او را تشکیل می‌دهند.

هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال 2016، بیشترین طرفدار داخلی را در تگزاس، شهر «قرمزها» یا همان جمهوری‌خواهان دارد.

نقشه پراکندگی طرفداران فیس‌بوکی کلینتون

شیکاگو و نیویورک با 4 درصد در رده بعدی قرار می‌گیرند و پس از آنها هیوستن و دالاس قرار دارند.

در مجموع، طبق تحقیق «وکاتیو» بیشترین طرفداران فیسبوکی هیلاری کلینتون در شهرهای تگزاس، کنتاکی، اوهایو، کارولینای شمالی و ویسکانسین هستند.

جالب آن است که هیلاری کلینتون کمترین هواداران را در میان جمع جوانان طرفدار تکنولوژی در آمریکا داشته‌است. تنها 8 درصد از زنان حامی او و 11 درصد از طرفداران وی در بازه سنی 18 تا 34 سال قرار دارند. بیش از 66 درصد زنان و52 مردان طرفدار وی نیز بیش از 55 سال دارند.

803 نمایش

نظر دادن