تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 فروردين 1394 ساعت 15:50

ابهام در معمای ربودن مجري سابق صدا و سيما

چهار مرد كه لباس مأموران پليس نوپو را به تن داشتند چند ساعت بعد از ربودن مجري سابق صدا و سيما، او را رها كردند.

به گزارش جوان، ساعت 8 و 10 دقيقه صبح روز دوشنبه 24 فروردين ماه، مأموران كلانتري 141 گلستان در جريان ربودن مدير عامل پروژه مسكوني تجاري مهستان از سوي افراد ناشناس قرار گرفتند. پس از اعلام اين خبر تيمي از مأموران كلانتري راهي محل حادثه در انتهاي خيابان كاج شهرك راه‌آهن شدند.

نخستين بررسي‌ها نشان داد پروژه مسكوني تجاري 333 واحدي مهستان متعلق به شبكه قرآن و اداره كل اخبار برون مرزي صدا و سيما است و لحظاتي قبل مديرعامل كه علي اسماعيلي نام داشت و از مجريان سابق اين شبكه بوده از سوي چهار مرد نقابدار ربوده و به مكان نامعلومي منتقل شده است. در بررسي‌هاي بعدي مشخص شد چهار مرد نقابدار، نگهبان پروژه را كه مرد جواني بود به شدت كتك زده و تلفن همراهش را هم به سرقت برده‌اند.

نگهبان پروژه كه تنها شاهد اين آدم‌ربايي بود به پليس گفت: ساعت 8 و 10 دقيقه صبح بود كه مدير عامل با خودرو 206 جلوي ساختمان توقف كرد. وقتي از خودرو‌اش پياده شد خودرو مگان مشكي رنگي جلوي خودروي مدير عامل توقف كرد و سه مرد نقابدار كه لباس مشكي مأموران پليس نوپو را پوشيده و مسلح به باتوم برقي بودند از داخل خودرو پياده شدند و مديرعامل را بدون اينكه حكمي نشان دهند يا سؤالي بپرسند به زور به داخل خودرو مگان كشاندند.

در حالي كه مدير عامل در مقابل آنها مقاومت مي‌كرد من به آنها مشكوك شدم و با گوشي همراهم تلفن پليس را گرفتم تا موضوع را اطلاع دهم كه سه نفر از آنها به من حمله كردند و گوشي‌ام را گرفتند. مردان مهاجم كه فقط چشمانشان مشخص بود مرا با باتوم برقي و مشت و لگد به شدت كتك زدند و گوشي‌ام را زير پايشان له كردند و بعد هم گوشي له شده را برداشتند و به سرعت با خودرو مگان از محل گريختند. وقتي خواستم شماره پلاك خودروي آنها را يادداشت كنم، متوجه شدم روي پلاك را با چسب پوشانده‌اند.

پس از طرح اين شكايت تيمي زبده از مأموران مبارزه با آدم ربايي پليس آگاهي دست به تحقيق زدند. در حالي كه كارآگاهان، تحقيقات را براي شناسايي آدم‌ربايان آغاز كرده بودند، بررسي‌ها نشان داد آدم‌ربايان چند ساعت بعد از حادثه مجري سابق صدا و سيما را آزاد كرده‌اند. همچنين مشخص شد آدم‌ربايان در اين حادثه كيف‌دستي مرد ربوده شده را كه حاوي مدارك و چك و پول بود، سرقت كرده‌اند. تحقيقات درباره اين حادثه از سوي مأموران پليس ادامه دارد.

نگهبان پروژه مسكوني مهستان به خبرنگار ما گفت: مردان نقابدار باتوم برقي داشتند و از نوع پوششان فكر كردم مأمور پليس هستند اما بعد فهميدم ‌ آنها آدم‌ربا بوده‌اند. بعد از حادثه ما به شدت شوكه شده بوديم كه نزديك ظهر مشاهده كرديم مدير عامل پروژه وارد ساختمان شد و فهميديم آدم‌ربايان او را بعد از چند ساعت آزاد كرده‌اند.

وي در ادامه گفت: من درباره انگيزه اين حادثه خبري ندارم اما تا جايي كه اطلاع دارم اين پروژه در اين دوسال كه در حال ساخت است، هيچ مشكلي نداشته و درگيري پيش نيامده است.

3256 نمایش

نظر دادن