تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 فروردين 1394 ساعت 14:42

زنان و کودکان، ارتش جدید داعش + عکس

گروه تروریستی داعش در فیلم ویدئویی جدید خود تصاویری را منتشر کرده که در آن گروهی از زنان و کودکان را برای انجام عملیات آتی خود در منطقه آموزش می‌دهد.

این فیلم ویدئویی منتشر شده از سوی گروه تروریستی داعش تحت عنوان «بیعت با مرگ» نشان می دهد که اعضای این گروه بیشتر زنان و کودکانی ساکن شهر رقه سوریه هستند و یکی از سران این گروه با سخنان خود آن ها را برای رفتن به عملیات عراق تشویق می کند.

این رهبر داعشی که مقابل کودکان و زنان در حال سخنرانی است، اعلام کرد: خلیفه ابوبکر البغدادی شما را تشویق می کند تا شیعیان را بکشید و به ما در عراقی که کشور ماست، کمک کنید.

این نخستین بار نیست که داعش برای اجرای عملیات خود از کودکان و زنان به عنوان عوامل انتحاری و سپر انسانی سوء استفاده می کند.

منابع خبری سوریه اعلام کردند که در جریان حملات داعش تعداد کشته شدگان افراد زخمی افزایش پیدا کرد و در پی فرار افراد به خاک ترکیه، این گروه تروریستی تعداد زیادی از جوانان شهر رقه سوریه را به عضویت خود درآورده است.

داعش از طریق تبلیغات رسانه ای و خیابانی در شهر رقه افراد جوان و کم سن و سال را برای پیوستن به گروه تروریستی خود تشویق می کند.

(ایسنا)

1463 نمایش

نظر دادن