تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 فروردين 1394 ساعت 13:35

اظهارات بی شرمایه عضو جبهه پایداری: نقل خاطرات توسط هاشمی، اقتضای سن اوست!

عضو کمیسیون فرهنگی گفت: دلواپسی آقای هاشمی از محاکمه پسرش مهدی و نتیجه دادگاه است که آن را به شدت نگران و دلواپس کرده، آقای هاشمی تصور نمی‌کرد که روزی پسرش به دادگاه برود و یا محاکمه شود.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده شهر مشهد و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اظهارات آیت الله هاشمی رفسنجانی در خصوص آزار حضرت امام خمینی(ع) توسط دلواپسان و نقل قول‌هایی در خصوص همسر امام راحل مطرح شده است گفت: متاسفانه آقای هاشمی از جای دیگر دلگیر هستند و آن را به پای دلواپسان می گذارند،این روزها آقای هاشمی از همه دلواپس‌تر است، این دلواپسی هم در چهره وی و هم در صحبت‌هایش کاملا آشکار است.

وی در ادامه اضافه کرد: دلواپسی آقای هاشمی از محاکمه پسرش مهدی و نتیجه دادگاه است که آن را به شدت نگران و دلواپس کرده، آقای هاشمی تصور نمی‌کرد که روزی پسرش به دادگاه برود و یا محاکمه شود.

عضو کمیسیون فرهنگی در ادامه اظهار داشت: وقتی مهدی‌هاشمی به دادگاه فراخوانده شد و تیری از طرف نظام به سمت خانواده هاشمی برخورد کرد، این مرد انقلابی رفتاریکرد که در شان آقای هاشمی نبود و یا حرف هایی می زند که تنها وضعیت را بد تر می‌کند.

پژمانفر در ادامه خاطر نشان کرد: در خصوص نقل خاطراتی که آقای هاشمی هر ازچندگاهی بیان می کند گلایه مند نیستیم، زیرا این صحبت ها و نقل خاطرات، اقتضای سن اوست.

وی در پایان گفت: کسانی که در گذشته خدمات بسیاری به انقلاب کرده اند و متاسفانه امروز با مواضعشان آن گذشته ارزشمند را خراب می کنند باعث تاسف ماست،ولی همان طور که بارها در انقلاب شاهد بودیم معیار ما برای قضاوت حال انسانهاست و باید بر منبانی حال فعلی آنها تصمیم گیری کنیم.

1235 نمایش

نظر دادن