تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 فروردين 1394 ساعت 11:51

همسر امام(ره) به احمدی‌نژاد چه گفت؟

در دیداری که بین محمود احمدی‌نژاد و همسر امام(ره) صورت می‌گیرد، احمدی‌نژاد با استفاده از این تکیه‌کلام، خطاب به خانم ثقفی می‌گوید: خانم، حکومت‌داری مشکل نبود، و همسر امام(ره) نیز در پاسخ می‌گویند: شاید حکومت‌داری مشکل نباشد اما مردم‌داری مشکل است.

آخرین نیوز: حجت‌الاسلام محمدعلی خسروی، مشاور امور پژوهشی معاونت پژوهشی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در گفت‌وگویی با مجله «بانوی انقلاب؛ بانوی مهر» -ویژه‌نامه همایش «بانوی انقلاب اسلامی»- در نقل خاطره‌ای از همسر امام(ره) آورده است که در دیداری که بین یکی از مسئولان سابق و همسر امام(ره) صورت می‌گیرد، وی خطاب به خانم ثقفی می‌گوید: خانم، حکومت‌داری مشکل نبود.

و همسر امام(ره) نیز در پاسخ می‌گویند: شاید حکومت‌داری مشکل نباشد اما مردم‌داری مشکل است.

به گزارش آنا، طبق خاطراتی که در کتاب یک قرن زندگی پرماجرا - از مجموعه آثار رونمایی شده در همایش بانوی انقلاب اسلامی ـ ذکره شده، این مسئول سابق، کسی نیست جز دکتر محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری سابق.

طبق خاطرات منتشر شده در نشریه «بانوی انقلاب؛ بانوی مهر»، اشاره احمدی‌نژاد به این که «حکومت‌داری مشکل نبود»، به جمله‌‌ای از همسر امام(ره) است که بین مسئولان رایج بوده است.

نقل است که پس از به ثمر رسیدن مبارزات ملت ایران و در آستانه پیروزی انقلاب، روزی بانو خدیجه ثقفی، همسر امام(ره) به امام خمینی می‌گویند حالا که پیروز شده‌اید آیا برای بعد از این فکری کرده‌اید که چطور می‌خواهید کشور را اداره کنید؟ بعد هم به حضرت امام تأکید می‌کنند که «حکومت‌داری کار سختی است».

این جمله خانم ثقفی، دهان به دهان شده و بین مسئولان نظام به تکیه کلام و مثلی تبدیل می‌شود که «حکومت‌داری، کار سختی است».

6034 نمایش

نظر دادن