تاریخ انتشار: جمعه, 07 فروردين 1394 ساعت 18:35

فوت سرباز مصدوم چهارشنبه سوری مشهد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از فوت سرباز مامور انتظامی خبر داد که در آخرین چهارشنبه پارسال حین انجام وظیفه مصدوم شده بود.

سید مرتضی احتشام فر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این سرباز 20 ساله که متحمل آسیب های بسیار جدی از جمله در نواحی دندان، لب و چشم شده بود، ساعت چهار صبح امروز در بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد در گذشت.

به گفته فرمانده انتظامی مشهد در حالی که ماموران پلیس در حال تذکر و ارشاد بودند، یک نفر نارنجک دست سازی را به سمت این سربازان نیروی انتظامی پرتاب کرد.

سرهنگ حجت نیکمرام در همان زمان افزود: پنج نفر در این ارتباط دستگیر شدند که یکی از آنها متهم اصلی است.

همچنین در آخرین چهارشنبه پارسال 60 نفر که مزاحمت های شدیدی را برای شهروندان مشهدی ایجاد کرده بودند در این شهر دستگیر شدند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه گفت: حوادث آخرین چهارشنبه سال 93 در خراسان رضوی 125 نفر مصدوم داشت که از این تعداد سه نفر فوت شدند و 110 نفر به صورت سرپایی درمان، 15 نفر در بخش عمومی و دو نفر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شدند.

احتشام فر همچنین در خصوص آخرین وضعیت رفتگر مشهدی نیز که در حوادث چهارشنبه پایان سال به خاطر انفجار نارنجک دست ساز آسیب دیده اظهار کرد: این فرد نیز از ناحیه صورت و دست دچار سوختی شدید شده بود که مچ دستش با نظر پزشکان قطع شد و اکنون در وضعیت مناسبی قرار دارد.

770 نمایش

نظر دادن