تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 فروردين 1394 ساعت 13:00

داعش دختر 15 ساله را به 3 مرد فروخت!

وی می‌گوید که داعش برادر او را کشتند و در ادامه او را به سه مرد فروختند تا این دختر را مورد استثمار جنسی قرار دهند.
خبرگزاری ابنا: دختران و زنان ایزدی جزو قربانیان حملات گروه تروریستی داعش به عراق هستند و صدها نفر از آنها به اسارت این گروه تروریستی درآمدند که اخیرا تعدادی از آنها توانستند از زندان‌های داعش فرار کنند.
 
این افراد نجات یافته از دست داعش، داستان‌های تأسف باری از جنایت‌های این گروه ترویستی در حق زنان و دختران ایزدی عراق بیان می‌کنند.
 
«سامیه» دختر پانزده ساله‌ای است که سال گذشته به دست عناصر گروه تروریستی داعش در روستاهای اطراف شهر سنجار به اسارت درآمد.
 
وی می‌گوید که داعش برادر او را کشتند و در ادامه او را به سه مرد فروختند تا این دختر را مورد استثمار جنسی قرار دهند.
 
تجاوز داعش به زنان و دختران ایزدی
 
«سامیه» آدم خوش شانسی بود که توانست از دست داعش فرار کند. او هم اکنون در یکی از اردوگاه های آوارگان در عراق زندگی می کند و در حال گذراندن دوره درمان است.
 
«سامیه» بارها در مقرهای داعش در شهر فلوجه مورد تجاوز جنسی قرار گرفت، اما او تنها دختری نبوده که داعش چنین بلایی بر سرش آورده است.
 
بسیاری از دختران و زنان ایزدی که به دست داعش اسیر شده‌اند، تجاوز جنسی را تجربه کرده‌اند. در حقیقت عناصر این گروه تروریستی حتی به دختران کم سن و سال هم رحم نمی‌کند و بر اساس آنچه که خود آن را «جهاد نکاح» می‌خوانند، اجازه هر تجاوزی را به خود می‌دهند.
 
بی رحمی داعش در حق دختران کم سن و سال
 
داعش سال گذشته به منطقه سنجار حمله کرد و راه های منتهی به این منطقه را بست تا بتواند مردم منطقه سنجار را به اسارت خود درآورد. داعش زنان و کودکان را به اسارت گرفت و آنها را به مناطق تحت سیطره خود برد، مناطقی که هنوز هم بسیاری از زنان و دختران ایزدی در آن مناطق زندانی هستند.
 
اما سرنوشت مردان و پسران بالای چهارده سال ایزدی بعد از اسارت، اعدام و کشته شدن بود.
 
براساس آمارهای رسمی حکومت اقلیم کردستان، بیش از سه هزار دختر و زن ایزدی به دست عناصر گره تروریستی داعش اسیر شده‌اند که تاکنون 900 نفر از آنان  موفق به فرار و یا آزاد گشته‌اند.
2537 نمایش

نظر دادن