تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 فروردين 1394 ساعت 11:38

پیکر شهید جمشید دانایی فر به کشور بازگردانده شد

یکسال پپس از اعلام خبر شهادت گروهبان جمشید دانایی فر توسط گروه تروریستی جیش العدل امروز وزارت اطلاعات از انتقال پیکر او به کشور خبر داد.

به گزارش آخرین نیوز، در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: «با تلاش شبانه‌روزی و مستمر سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگیری تنی چند از عوامل دخیل در به شهادت رساندن گروهبان دانایی‌فر، بعد از گذشت یکسال از این جنایت به دست عناصر گروهک تروریستی ضد انقلاب پیکر مطهر شهید کشف و شناسایی و در تاریخ 1394/01/01 به داخل کشور بازگردانده شد.»

اواسط بهمن ماه ۱۳۹۲، ۴ سرباز مرزبانی به همراه گروهبان دوم جمشید دانایی‌فر در عملیاتی به دست سازمان تروریستی جیش العدل به اسارت گرفته شدند.

۴ فروردین ۱۳۹۳ جیش العدل در وبلاگ خود اعلام کرد که جمشید دانایی فرد را دار زده است. با این حال وزارت کشور و نهادهای امنیتی این موضوع را تائید نکردند.

مسئولان وزارت کشور بارها اعلام کردند نمی توانند شهادت دانایی فر را تائید کنند. در همان زمان شایعاتی نیز پیرامون زنده بودن دانایی فر منتشر شده بود.

چهار اسیر ایرانی بعد از مدتی‌ با وساطت نیروهای مذهبی‌ بومی آزاد شدند، اما نفر پنجم(گروهبان جمشید دانائی‌فر) آزاد نشد، با این وجود مسئولان امنیتی کشور از تائید شهادت دانایی فر امتناع می کردند.

936 نمایش

نظر دادن