تاریخ انتشار: جمعه, 08 اسفند 1393 ساعت 11:05

چند نفر در ترکیه از احمدی نژاد استقبال کردند؟ +عکس

«دکتر احمدی نژاد ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۷ اسفند ۹۳ به وقت استانبول وارد فرودگاه صبیحا در کشور ترکیه شده و مورد استقبال مسوولین بنیاد خیریه ی نجم الدین اربکان، مقامات محلی و جمعی از مردم و دوستاران که تصاویر رییس جمهور سابق جمهوری اسلامی ایران را در دست داشته قرار گرفتند».

به گزاری آخرین نیوز، این پاراگراف اول خبری است که سایت رییس جمهور سابق از سفر امروز او به ترکیه منتشر کرده است؛ به همراه تصاویری که در آنها خبری از انبوه جمعیت نیست؛ حتی شلوغ ترین عکسی که تاکنون از این سفر منتشر شده، نشان از حضور هوادارانی به تعداد انگشتان دست نیست.

http://www.akharinnews.com/media/k2/items/cache/56fb09fae80251be0cecf16adb017791_L.jpg?t=-62169984000

حتی مشخص نیست که همین چند نفر نیز به خاطر احمدی نژاد به فرودگاه رفته اند و یا فقط با آقای احمدی نژاد عکس گرفته اند؟

در ادامه خبر سایت احمدی نژاد آمده است:

«دکتر محمود احمدی نژاد به دعوت فاتح اربکان پسر نجم الدین اربکان، برای شرکت در مراسم هفتمین سالگرد درگذشت نجم الدین اربکان نخست وزیر اسبق ترکیه، در رأس هیئتی به کشور ترکیه سفر کرده است. گفتنی است در این سفر هیئتی شامل حجت الاسلام میرتاج الدینی، حجت الاسلام بهرامی و آقایان الهام، ثمره هاشمی، تمدن، امیدی و شمقدری دکتر احمدی نژاد را همراهی می کنند. همچنین دکتر احمدی نژاد بعد از ظهر امروز پنجشنبه ۷ اسفند به دعوت عبدالله گل رییس جمهور سابق ترکیه، در محل دفتر ایشان( کاخ تراپیا) دیدار و گفت و گو خواهد داشت. مراسم یادبود مرحوم نجم الدین اربکان نخست وزیر اسبق ترکیه از سوی خانواده ایشان و با حضور چهره های سیاسی از کشورهای منطقه در شهر بورسا ترکیه برگزار خواهد شد».

|انصاف نیوز|

6274 نمایش

نظر دادن