تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 اسفند 1393 ساعت 12:30

تلفات تصادف اتوبوس در اصفهان به 10 تن رسید

در این حادثه 21 نفر دیگر جراحت برداشتند و توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال داده شدند که حال چهار نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

تلفات تصادف اتوبوس در اصفهان به 10 تن رسیدرییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: آمار کشته شدگان برخورد یکدستگاه تریلر با اتوبوس در جاده اصفهان - کاشان (بزرگراه امیر کبیر) به 10 تن افزایش یافت.

دکتر سید محمدحسین مکی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این حادثه شامگاه سه شنبه در 25 کیلومتری جاده کاشان- اصفهان بوقوع پیوست که هشت نفر در دم جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر در بیمارستان جان باختند.

وی گفت: در این حادثه 21 نفر دیگر جراحت برداشتند و توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال داده شدند که حال چهار نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

مکی افزود: انحراف تریلر که از سمت کاشان به اصفهان در حرکت بود به خط مخالف و برخورد با اتوبوسی که از سمت مقابل می امد، علت این حادثه دلخراش بوده است.

شمار کشته شدگان این حادثه در ساعات اولیه وقوع آن چهار نفر اعلام شده بود.

طبق اعلام پزشکی قانونی در 9 ماه امسال 13 هزار و 471 نفر در جاده های کشور جان خود را از دست داده اند که این رقم در مقایسه با سال قبل 6.3 درصد کاهش داشته است.

1207 نمایش

نظر دادن