تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 اسفند 1393 ساعت 10:26

پیام تسلیت آیت‌الله‌موسوی‌خوانساری به خاتمی‌وسیدحسن

آیت الله العظمی سید محمد باقر موسوی خوانساری با صدور پیام های جداگانه خطاب به حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، رحلت سرکار خانم سیده فاطمه خاتمی و دکتر صادق طباطبایی را به ایشان تسلیت گفت.

به گزارش آخرین نیوز در این پیام ها آمده است:

بسمه تعالی
جناب مستطاب حجه الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی دامت برکاته
درگذشت همشیره محترمه، علویه مکرمه مادر بزرگوار شهید حسن خلیلی رحمه الله علیهما را خدمت جنابعالی و والده ماجده و اخوان محترم آقایان سید علی و دکتر سید محمد رضا خاتمی زید عزهما تسلیت عرض می نمایم.

آمرزش و رحمت واسعه الهی برای فقیده سعیده و صبر و اجر جزیل برای تمامی بازماندگان معزز و سلامتی و مزید توفیقات را برای آن جناب که همواره دلسوز اسلام و انقلاب و ایران عزیز بوده اید از درگاه حضرت احدیت مسالت می نمایم.

در مظان استجابت، از دعای خیر فراموشم نفرمایید.

الاحقر محمد باقر الموسوی الخوانساری

بسمه تعالی
جناب مستطاب حجه الاسلام و المسلمین آقای حاج سید حسن خمینی دامت برکاته

در بستر بیماری از خبر درگذشت آقای دکتر صادق طباطبایی رحمه الله علیه، دایی محترم آن جناب، مطلع و متاثر شدم.

بدینوسیله این مصیبت را به جنابعالی که بحمدالله با تحقیق و تالیف و تدریس در حوزه علمیه مقدسه قم، توفیق ادامه راه و اندیشه های والای جد بزرگوارتان، مرجع عالیقدر و بی نظیر ، و رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرحوم آیت الله العظمی حضرت امام خمینی قدس الله نفس الزکیه را یافته اید، تسلیت عرض می نمایم.

مستدعی است مراتب تسلیت و همدردی اینجانب را خدمت والده مکرمه، علویه فاضله و ماجده و به اخوان معزز خود و نیز دایی های محترم آقایان سید جواد و سید مرتضی و دکتر سید عبدالحسین طباطبایی آقازادگان مرحوم آیت الله آقای حاج سید محمد باقر طباطبایی سلطانی رحمه الله علیه و خانواده محترم فقید سعید ابلاغ فرمایید.

رحمت واسعه الهی و علو درجات آن مرحوم را که خدمات ارزشمندی در راه استقرار این نظام مقدس داشته و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان معظم و سلامتی و طول عمر با برکت و استمرار توفیقات جنابعالی را از درگاه حضرت اخدیت مسئلت می نمایم.

در مظان استجابت، از دعای خیر فراموشم نفرمایید.

الاحقر محمد باقر الموسوی الخوانساری

1503 نمایش

نظر دادن