تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 اسفند 1393 ساعت 15:29

حضور ناو‌های ارتش ایران در جنوب اندونزی

فرمانده نیروی دریایی ارتش از حضور ناو‌های نداجا در جنوب اندونزی خبر داد و گفت: نیروی دریایی ارتش در خلیج عدن حضوری مستمر و فعال دارد.

به گزارش آخرین نیوز، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری دقایقی پیش در یادواره 500 شهید سرافراز این شهرستان، اظهار داشت: امروز به برکت خون پاک شهدا شاهد عزت و سربلندی ایران اسلامی در جهان هستیم.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا و با تبعیت از مقام معظم رهبری به کشوری اثرگذار در معادلات جهانی تبدیل شده‌ایم، افزود: از وابستگی کشور به بیگانگان در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به استقلال در 36 سال عمر با عزت انقلاب اسلامی رسیدیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه این نیرو یک نیروی راهبردی با پشتوانه مردمی است که دریاهای آزاد را درنوردیده است، گفت: مردم با تأسی از سیره شهدا، در برابر تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن ایستاده‌اند.

دریادار سیاری با اشاره به حضور قدرتمند ایران در آب‌های آزاد و مقابله با دزدان دریایی در خلیج عدن، تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش در خلیج عدن که بیش از نیمی از معادلات جهانی در آن انجام می‌شود، حضوری فعال دارد و ناو‌های ارتش ایران در جنوب اندونزی نیز حضور یافته‌ است.

وی با بیان اینکه توانمندی نظامی از مهمترین شاخصه‌های قدرت یک کشور در عرصه جهانی است، خاطرنشان کرد: ایران اثرگذارترین کشور منطقه است.

|تسنیم|

761 نمایش

نظر دادن