تاریخ انتشار: یکشنبه, 12 بهمن 1393 ساعت 16:25

گناه جدید ظریف، پیاده روی در جنگل لاویج!

نماینده نور ومحمود آباد خطاب به محمد جواد ظریف گفت: می دانیم خدمات شما قابل تقدیر است اما نه آنقدر که شبانه روز کار کنید. آن طور که می دانیم ماهی یکی دو بار در دهستان و جنگل لاویج دیده می شوید.

خبرگزاری ایرنا: نماینده نور ومحمود آباد خطاب به محمد جواد ظریف گفت: می دانیم خدمات شما قابل تقدیر است اما نه آنقدر که شبانه روز کار کنید. آن طور که می دانیم ماهی یکی دو بار در دهستان و جنگل لاویج دیده می شوید.

'عبدالوحید فیاضی' روز یک شنبه در تذکر شفاهی خطاب به وزیر امور خارجه گفت: خدمات شما قابل تقدیر است اما خدمات نه آن قدری که شما شبانه روزی کار کنید ؛ چرا که دست کم ما اهالی نور شما را هفته ای یکی دو روز در دهستان و جنگل لاویج مشاهده می کنیم.

وی خطاب به رییس جمهوری نیز گفت: منتقدان را به تمسخرگرفتن و غیرمنطقی تلقی کردن صفت یک رییس جمهور ارزشمند واعتدال گرا نیست وقتی که عصبانی هستید اظهار نظر نکنید.

نماینده نور و محمودآباد اظهار داشت: کسی به کلاه وعینک ظریف ایراد نمی گیرد به مشی ایراد می گیرد. منتقدان سالم اند ، آقای ظریف خدمات شما قابل سپاس است اما نه آن قدری که شبانه روزی کار کنید. شما ماهی یکی دو بار در جنگل های لاویج دیده می شوید .

رییس جمهوری روز گذشته از تیم مذاکره کننده هسته ای دفاع کرد و گفت: ما دیپلمات های بسیار مجربی را امروز در اختیار داریم و می بینید که تیم مذاکره کننده ما در برابر 1+5؛ 6 کشور قدرتمند می ایستد، سخن می گوید و حرف حقوقی، سیاسی و فنی می زند.

روحانی اظهارداشت: «این برای کشور ما افتخار است، حالا ممکن است کسی ایراد بگیرد و بگوید آقا تند راه رفتی، کند راه رفتی یا این که کتش کج بود، عینکش چطوری بود، این ها که حرف نشد. ما باید به دیپلمات های شجاعمان افتخار کنیم.

رییس جمهوری ادامه داد: تیم مذاکره کننده چند روز پیش آمده بودند و می خواستند که به مذاکرات بروند، دیدم نه شب خوابیده اند و نه شب قبل آن، آن شب نیز که عازم مذاکره بودند، آن ها نه شب و نه روز دارند، تلاش می کنند و شجاعانه سخن می گویند.

783 نمایش

نظر دادن