تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 بهمن 1393 ساعت 12:44

امشب و فردا، باران در تهران

بر اساس پیش بینی سازمان هوا شناسی، انتظار می رود امشب و فردا با فعالیت سامانه بارشی برف و باران کیفیت هوای تهران که اکنون برای گروه های حساس در وضعیت ناسالم قرار دارد، بهتر شود.

به گزارش آخرین نیوز، «محمدعلی عزیزاقلی» مدیرکل هواشناسی استان تهران روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: آسمان استان تهرن امروز و فردا کمی ابری از بعدازظهر ابری و از اوایل شب در پاره ای نقاط به ویژه بخش های شمالی همراه با بارندگی و بارش برف پیش بینی می شود.

وی گفت: امروز در پاره ای از نقاط استان به ویژه در شهرهای تهران، شهریار، رباط کریم و ورامین غبار محلی و کاهش کیفیت هوا خواهیم داشت که امشب با فعالیت سامانه بارشی از میزان آلاینده های جوی کاسته می شود.

عزیزاقلی بیشینه دمای امروز تهران را 13 درجه سانتی گراد اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود که کمینه دمای امشب تهران به سه درجه سانتی گراد بالای صفر برسد.

مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: مناطق فیروزکوه با منفی 9 درجه سانتی گراد سردترین و فرودگاه امام خمینی (ره) و ورامین با 13 درجه سانتی گراد بالای صفر بیشترین دما را در نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته داشتند.

694 نمایش

نظر دادن