تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 بهمن 1393 ساعت 17:30

وزير اسبق احمدی‌نژاد: مشايي را رحيمي به دولت آورد

ماجراي محکوميت محمدرضا رحيمي همچنان واکنش چهره هاي سياسي را به دنبال دارد.

http://www.aryanews.com/Uploads/NewsPics/20150126142046655.jpgبه گزارش آخرین نیوز، «محمدحسين صفارهرندي» وزير فرهنگ و ارشاد دولت احمدي نژاد در نشست روشنگري سرگروه هاي حلقه هاي صالحين دزفول با بيان اينکه رحيمي با تفکر احمدي نژاد تناسبي نداشت، تاکيد کرد: بنده بارها به آقاي احمدي نژاد تذکر دادم که کسي که بعنوان معاون پارلماني – در آن زمان رحيمي معاون پارلماني احمدي نژاد بود- انتخاب کرديد اصلا درهر دو مرحله انتخابات 84 به شما رأي نداده است.

صفارهرندي ادامه داد: وقتي به آقاي احمدي نژاد مي گفتيم: «چرا آدمي [مشايي] که گذشته اش معلوم است و در هر پستي که به عهده داشته، مشکلي داشته است». مي گفت: «افراد موثق به من گفتند». وقتي پيگيري کرديم که موثق ترين کسي که مشايي را به احمدي نژاد معرفي کرده چه کسي بوده، خود احمدي نژاد گفت: «رحيمي بوده است».

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، ابراز کرد: اينکه نظام اسلامي با فردي در جايگاه معاون اولي رئيس جمهوري برخورد مي کند نشان دهنده قدرت و عزم نظام در برخورد با مفاسد در هر جايگاه و يا وابسته به هر جناح و يا خانواده است.

وي با تاکيد بر اينکه صرف آلوده شدن يک نفر در رده هاي بالاي مديريتي نشان دهنده تباهي حکومت نيست، افزود: علامت خرابي يک حکومت اين است که حکومت چشم خود را در برابر فساد صاحب نفوذان ببندد و بجاي برخورد با آنها ملاحظه جايگاه و يا وابستگي خانوادگي آنها را کند.

اين افشاگري وزير سابق محمود احمدي نژاد در حالي مطرح شده که رييس جمهور سابق علي رغم انتظار حاضر نشده دفاعي از نوع دفاع احمدي نژادي را از معاون اولي وقت خود بکند درحالي که بعد از صدور حکم رحيمي همه منتظر نوع واکنش محمود احمدي نژاد بودند رييس جمهور سابق تنها با صدور يک بيانيه چند ماده اي تلاش کرد دولت خود را از اتهامات پيرامون معاون اول خود تبرئه کرده و اعلام کند که اگر هم چيزي بوده مربوط به دولت قبل از خودش بوده است.اکنون اما در شرايطي که اصولگرايان درمصاحبه ها و اظهارت مختلف تلاش مي کنند تا اتهامات مربوط به رحيمي را از جناح دور کرده و مسووليت آن را برعهده احمدي نژاد بگذارند پيش بيني مي شود که محمود احمدي نژاد نيز متقابلا پاسخي را به اين حجم مسائل مطرح شده داشته باشد .به نظر مي رسد زمان پايان سکوت احمدي نژاد فرا رسيده چراکه جعبه سياه درحال باز شدن است.

1065 نمایش

نظر دادن