تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 بهمن 1393 ساعت 15:20

دستگیری فروشندگان گوشت الاغ به رستوران‌های تهران!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در عملیات هدفمند پلیس ۷۹ سارق در قالب ۱۰ باند دستگیر شدند که یک باند ۳ نفره گوشت‌های سرقتی را به رستوران‌ها می‌فروخت و حتی در اعترافات بیان کردند که اقدام به فروش گوشت الاغ به رستوران‌ها نیز کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری آنا، سردار حسین ساجد‌‌ی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 79 سارق خبر داد و گفت: از آغازین ساعت بامداد تا هم‌اینک همکاران ما در مجموعه آگاهی طی عملیات گسترده در تهران و چند شهرستان همجوار توانستند 79 سارق را در قالب 10 باند دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: از این 79 سارق در قالب 10 باند زورگیر، سارق منزل، سارق خودرو، مواد مخدر و حتی زورگیر از افراد مسن بوده‌اند.

وی با بیان این مطلب که یکی از این باندها به زورگیری از افراد مسن می‌پرداخت، گفت: اعضای این گروه با مراجعه به درب منازل و اغفال زنان مسن به سرقت از آنها می‌پرداختند.

سردار ساجدی‌نیا به سرقت گوشت از قصابی‌ها اشاره و تصریح کرد: یک باند از این سارقین دستگیر شده از قصابی‌ها گوشت‌ها را به سرقت برده و به رستوران‌ها می‌فروختند و در اعترافات خود عنوان داشتند که حتی از شهرهای دیگر گوشت الاغ خریده و به رستوران‌ها در تهران می‌فروختند که هم اکنون اعضای این گروه در حال بازجویی هستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: پیش از 60 درصد دستگیرشدگان سابقه‌دار هستند حتی گروهی از آنها در چند ماه گذشته آزاد شده‌اند.

وی میانگین سنی سارقان دستگیر شده را 20 تا 30 سال عنوان کرد و افزود: به مالباختگان نیز اطلاع داده شد تا برای شناسایی اموال خود مراجعه کنند.

وی افزود: مالباختگانی که در زمینه لاستیک خودرو و رادیو ضبط تشکیل پرونده داده‌اند و اموالشان از سال 90 به بعد در همین 2 مورد به سرقت رفته است می‌توانند به پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

این مقام ارشد انتظامی در مورد آمادگی پلیس تهران بزرگ برای خرید نوروزی شهروندان اظهار داشت: هم اکنون عوامل انتظامی در محدوده بازار حضور دارند و گشتی‌های پلیس افزایش یافته‌اند و پلیس برنامه‌ریزی لازم را برای امنیت در خریدهای نوروزی شهروندان به کار خواهد بست.

1559 نمایش

نظر دادن