تاریخ انتشار: پنج شنبه, 02 بهمن 1393 ساعت 11:03

انتشار عکس هایی از همسر بشار اسد در یک جشن

همسر رئیس جمهور سوریه، با حضور در آئین جشنی که برای شماری از نخبگان علمی در پایتخت کشورش برگزار شده بود، خبرساز شد.

به گزارش آخرین نیوز، روزنامه انگلیسی «دیلی میل» انگلیس، در خبری، از حضور اسماء اسد، همسر رئیس جمهور سوریه، در برابر دوربین ها پس از ماه ها فاصله خبر داد. 

به نوشته این روزنامه، این عکس ها، امروز، چهارشنبه، 21 ژانویه 2015، یک بهمن 1393، در صفحه فیس بوک ریاست جمهوری سوریه منتشر شده است.

برابر این گزارش، عکس های مزبور به حضور اسماء اسد در میان برندگان مسابقه علمی در دمشق باز می گردد. در این عکس ها همسر بشار اسد با اطرافیان خود، با لبخند برخورد می کند.

اسماء اسد، همسر رئیس جمهور سوریه، در میان برندگان مسابقه علمی دمشق،- ژانویه 2015

 

 

عکس اسماء

 

این پایگاه خبری در این باره مدعی شد این حضور در حالی صورت می گیرد که نیروهای هوایی ارتش سوریه، با یک حمله، 39 تن را کشتند که نیمی از آنان، غیر نظامی بودند.

 

این روزنامه همچنین در همان خبر، با انتشار عکس زیر، توضیح داد عکس مزبور، به حضور اسماء، همسر بشار اسد، در محل اردوی آوارگان سوری در سال 2013 باز می گردد. این پایگاه مدعی مدعی شد، انتشار این عکس در آن زمان، با انتقاد شدید از رئیس جمهور و همسرش در سوریه همراه شد.

 

عکس اسماء اسد، همسر بشار اسد، رئیس جمهور سوریه - در حال کمک به توزیع غذا میان آوراگان سوری در سال 2013

 

روزنامه انگلیسی همچنین دو عکس زیر را از حضور بشار اسد در میان نظامیان ارتش سوریه منتشر کرد که همزمان با آغاز سال 2015، در رسانه ها منتشر شده بود.

 

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، در میان نظامیان ارتش سوریه، همزمان با آغاز سال 2015 میلادی

 

 

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، در میان نظامیان ارتش سوریه، همزمان با آغاز سال 2015 میلادی

 

منبع: شبکه خبر

5470 نمایش

نظر دادن