تاریخ انتشار: جمعه, 28 آذر 1393 ساعت 23:10

حمایت خطیب نمازجمعه تهران از مذاکره‌کنندگان

هیات ایرانی متوجه باشد که نقشه آمریکا این است که با انواع حیله‌ها و نقشه‌ها می‌خواهد ضربه به ایران بزند ولی مطمئنا نمی‌تواند و روزبه‌روز به سقوط خواهد رفت.

هیات مذاکره‌کننده ایرانی بیدار استخطیب موقت نماز جمعه تهران تاكید كرد: هیات مذاکره‌کننده ایرانی بیدار است و می‌داند آمریکا دشمن شماره یک ماست، هیات مذاکره‌ می‌داند آمریکا تلاش می‌کند عزت ما را آسیب برساند و تمام درخواستی که مردم و رهبری از هیات ایرانی دارند که عمل هم می‌کنند این است که مواظب باشید عزت ایران آسیب نبیند.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از ایلنا، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به در گذشت آیت‌الله غیوری گفت: به سادگی خلاء افرادی مانند غیوری‌ها، ‌مهدوی کنی‌ها، ‌ بهشتی‌ها و مطهری‌ها پر نمی‌شود.

وی با اشاره به راهپیمایی عظیم مسلمانان در مراسم اربعین حسینی اظهار داشت: چه تجلیل و تکریمی بود و چه خوب مردم و نه فقط مردم عراق و ایران و بلاد اسلامی بلکه از تمامی مناطق دنیا در کربلا حضور پیدا کردند که ما رقم ۲۰ میلیونی را شنیدیم که رقم بزرگی است.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تهران ادامه داد: این راهپیمایی پیام دارد و پیام آن، بقای حق است. پیامش بطلان باطل است. باطل هر چه بکوشد نابود شدنی است و حق ماندنی است و باطل نمی‌تواند حق را از بین ببرد.

موحدی کرمانی خطاب به داعش تصریح کرد: داعش از غصه بمیر. بدبخت با چه می‌خواهی بجنگی؟ چه اراده‌ای داری؟ وقتی اراده خدا بقای این عزیزان و نابودی شماست.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه دولت عراق توانست به خوبی امنیت راهپیمایی اربعین را برقرار کند، خاطرنشان کرد: این بهترین نشانه قدرت این حکومت است که می‌تواند روی پای خود بایستد.

وی خطاب به آمریکا و دولت‌های غربی نیز اظهار داشت: به آمریکا می‌گویم تا دیر نشده نصیحت ایران را بپذیر. بیشتر فکر کنید و عقل را مدفون نسازید. تا کی رنگین‌پوستان را که در خیابان‌های آمریکا تظاهرات می‌کنند و فریاد می‌زنند ما را نکشید، می‌کشید که این در شان شما نیست که این طور رفتار کنید.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: تا کی آمریکا می‌خواهد از اسرائیل کودک‌کش حمایت کند؟ تا کی زندان‌های خود را پر از مظلومین کند و دست به اعمال شکنجه بزند و برخی از مسئولانش نیز افتخار می‌کنند که شکنجه کرده‌اند. تا کی علیه ایران می‌گویید که ایران ضد حقوق‌بشر و حامی تروریسم است. این دروغ‌ها حالا روشن می‌شود و از اشتباهاتتان درس بگیرید.

موحدی کرمانی با اشاره به بهبود روابط آمریکا و کوبا بیان کرد: همانطور که درباره کوبا اعتراف کردید و گفتید که می‌خواستید کوبا را با بیش از نیم‌قرن تحریم منزوری کنید ولی خودمان منزوی شدیم. از حمایت شاه چه نتیجه‌ای گرفتید که نه در ایران بلکه در دنیا منفور‌تر شدید.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران با بیان اینکه هیات مذاکره‌کننده ایرانی بیدار است و می‌داند آمریکا دشمن شماره یک ماست، یادآور شد: هیات مذاکره‌کننده می‌داند آمریکا تلاش می‌کند عزت ما را آسیب برساند و تمام درخواستی که مردم و رهبری از هیات ایرانی دارند که عمل هم می‌کنند این است که مواظب باشید عزت ایران آسیب نبیند.

وی اضافه کرد: هیات ایرانی متوجه باشد که نقشه آمریکا این است که با انواع حیله‌ها و نقشه‌ها می‌خواهد ضربه به ایران بزند ولی مطمئنا نمی‌تواند و روزبه‌روز به سقوط خواهد رفت.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در خصوص مسئله فتنه نیز عنوان کرد: به سران خارجی فتنه می‌گویم که مردم را تشویق به بیرون ریختن کردید ولی کور خواندید و به سران داخلی فتنه نیز می‌گویم شما به مردم رهبری و نظام ظلم کردید. به اشتباه خود اعتراف کنید، مردم مظلوم ما نجیب و بزرگند و رهبری آقاست.

865 نمایش

نظر دادن