تاریخ انتشار: پنج شنبه, 27 آذر 1393 ساعت 10:30

اقدام ناجا درباره کلیپ اهانت‌آمیز به اتباع افغان

معاون اجتماعی ناجا در واکنش به انتشار کلیپ اهانت‌آمیز رفتار یکی از ماموران نسبت به افاغنه، از بررسی موضوع و برخورد قضایی و انضباطی با خاطیان خبر داد و گفت: چنین رویه‌ای در نیروی انتظامی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

خبرگزاری تسنیم: معاون اجتماعی ناجا در واکنش به انتشار کلیپ اهانت‌آمیز رفتار یکی از ماموران نسبت به افاغنه، از بررسی موضوع و برخورد قضایی و انضباطی با خاطیان خبر داد و گفت: چنین رویه‌ای در نیروی انتظامی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

سردار سعید منتظر المهدی در واکنش به انتشار کلیپ برخورد اهانت‌آمیز یکی از مأموران پلیس با افاغنه و نگرانی و رنجش عمومی از این برخورد توهین‌آمیز اظهار داشت: بلافاصله بعد از اعلام این خبر، فرمانده محترم نیروی انتظامی دستور لازم در خصوص بررسی موضوع و زمان و مکان و شناسایی افراد خاطی به منظور برخورد قضایی و انضباطی متناسب با سوءرفتار مأمورین را صادر کرد.

وی ادامه داد: آنچه قابل تامل است آن است که چنین رویه‌ای در نیروی انتظامی به هیچ وجه قابل قبول نیست زیرا تفکر حاکم در نیروی انتظامی تفکر خدمت، نوع دوستی و قانون‌مداری است.

معاون اجتماعی ناجا تأکید کرد: بر این اساس معتقدیم عزیزان افاغنه به حکم انسانیت، افراد قابل احترامی بوده و اساساً نیز انسان‌های زحمت کش، برادران دینی و هم‌فرهنگ و تاریخی ما هستند. لذا ما همواره به آن‌ها به عنوان افراد پناهجو نگاه کرده و تلاش می‌کنیم رعایت کرامت انسانی در حقوق آنان صورت پذیرد.

منتظرالمهدی گفت: متأسفانه به رغم زحمات و خدمات پرسنل خدوم ناجا در عرصه‌های مختلف و تأکید فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر نظارت مستمر، گاهی در برخی نقاط کشور اتفاقاتی از این دست برخوردها صورت می‌پذیرد که به طور قطع در این موارد افراد خاطی و خودسر مورد مواخذه و تنبیه قرار می‌گیرند.

1308 نمایش

نظر دادن