تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 آذر 1393 ساعت 10:20

«قهرمانی» در نیم فصل دوم لیگ برتر قضاوت می‌کند!

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: محسن قهرمانی در نیم فصل دوم لیگ برتر قضاوت می‌کند.

 

خبرگزاری فارس: «محسن قهرمانی» در نیم فصل دوم لیگ برتر قضاوت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محمدمهدی برادران اظهار کرد: به دنبال دیدار و نشست طولانی که با مدیرکل ورزش و جوانان استان در مورد مسائل مختلف فوتبال استان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که این جلسات ادامه داشته باشد.

وی افزود: دریافتیم که دغدغه جدی مدیرکل هم موضوع فوتبال استان است و فرصت بسیاری است تا از ظرفیت‌های مدیرکل که نخستین سال حضور در مدیریت استان را تجربه می‌کند استفاده کنیم، حداکثر بهره‌وری را داشته باشیم و روابط خود را توسعه دهیم.

برادران با اشاره به انتخاب حسن نوری به عنوان دبیر هیئت استان گفت: وی یکی از بهترین مدیران بوده و مسئولیت سه رئیس هیئت را در کارنامه کاری خود دارد و در مقاطع مختلف نایب‌ رئیس و دبیر هیئت فوتبال استان بوده و خوشحالیم که در کنار ایشان و تیم قبلی و جدید بتوانیم با همفکری جمعی در رشد و اعتلای هیئت فوتبال استان تلاش کنیم.

برادران افزود: در بحث کمیته داوران، با وجود داوران ارزشمندی چون ترکی، قهرمانی، سخندان، کامرانی‌فر و فریمانی ما قطب داوری کشور هستیم و از وجود احسان عباس‌نژاد هم به عنوان رئیس این کمیته بهره می‌بریم و آراسته نیز به عنوان دبیر کمیته داوران به جمع ما اضافه شده است.

وی بیان کرد: در قسمت آموزش محسن ترکی، رضا سخندان، کامرانی و قهرمانی کلاس‌های داوری برگزار کردند، امیدواریم بتوانیم از پتانسیل‌های موجود بهره‌وری کافی را داشته باشیم.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در ارتباط با حل مشکل محسن قهرمانی گفت: امروزه ما باید از حقوق داوران در سطح ملی دفاع کنیم و قدر چهره‌های برتر و آنهایی که سبب غرور و افتخار استان و کشور هستند را بدانیم، در ارتباط با مشکل محسن قهرمانی با عسگری مسئول دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال مذاکره داشتیم که به امید خدا از نیم فصل دوم اگر از نظر آمادگی جسمانی مهیا باشد همچون محسن ترکی به داوری خواهد برگشت و نتیجه آن رشد داوران جوان استان هست.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930904000212#sthash.2Xux5bbJ.dpuf

 

578 نمایش

نظر دادن