تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 آذر 1393 ساعت 08:46

خودروهاي جايگزين مگان معرفي شدند

معاون فروش و بازاريابي گروه خودروسازي سايپا گفت: پيش خريداران مگان در صورت تمايل مي‌توانند 3 خودروي سراتو، CS35 يا E2 را به عنوان خودروي جايگزين دريافت کنند.
محمدعلي قادري در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، اظهار کرد: در گذشته 5500 خودروي مگان پيش فروش شد.
وي با بيان اينکه متاسفانه به دليل عدم عمل به تعهدات از سوي شرکت رنو و تحويل ندادن قطعات، موفق به توليد اين خودرو نشديم خاطرنشان کرد: از 5500 خريدار خودروي مگان، تعداد 4400 نفر تاکنون خودروي جايگزين مدنظر را دريافت کردند.
معاون فروش و بازاريابي گروه خودروسازي سايپا ادامه داد: تاکنون خريداران مگان مي‌توانستند باقي محصولات سايپا از جمله پرايد و تيبا را به عنوان خودروي جايگزين دريافت کنند و از اين به بعد نيز مي‌توانند از سراتو، با گيربکس دنده‌اي، CS35 و E2 به عنوان خودروي جايگزين استفاده کنند.
وي افزود: قيمت سراتو با گيربکس دنده‌اي 70 ميليون تومان، CS35 معادل 83 ميليون تومان و E2 معادل 80 ميليون تومان تعيين شده است. بنابراين در صورت تمايل پيش‌خريداران مگان اين خودروهاي جايگزين به آن‌ها تحويل شده و مابه‌التفاوت نيز محاسبه خواهد شد.
قادري با بيان اينکه مگان با قيمت‌هاي مختلفي در گذشته به مشتريان فروخته شده است تصريح کرد: در صورت تمايل مشتريان قيمت فروخته شده، مگان به اضافه سود تاخير مبلغ واريز شده تاکنون محاسبه شده و مابه‌التفاوت مبلغ به دست آمده با قيمت ساير محصولات موردنظر مشتريان از آن‌ها اخذ يا به آن‌ها پرداخت خواهد شد.
وي خاطرنشان کرد: خريداران مگان در صورت تمايل مي‌توانند از هفته آينده براي دريافت خودروهاي جايگزين معرفي شده اقدام کنند.
1364 نمایش

نظر دادن