تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 آذر 1393 ساعت 15:38

واکنش حبیب کاشانی به مقتل‌خوانی هنرمندان

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه امام حسین (ع) متعلق به همه مسلمانان است و مردم ایران با هر تفکر و اعتقادی به این امام بزرگوار(ع) ارادت دارند، گفت: برج میلاد تهران با اجرای برنامه سوگ چامه ها نهضتی را در معرفی آیین های عاشورایی شهرهای مختلف ایران شروع کرده است که مسوولان فرهنگی باید کمک کنند این سنت حسنه در سال های آینده ادامه یابد.

حبیب کاشانی شب گذشته همزمان با بازدیدش از برنامه سوگ چامه ها که در قالب برنامه نجواها و خیمه ها در برج میلاد تهران اجرا شد، با بیان این مطلب گفت: برج میلاد تهران با اجرای این برنامه و معرفی آیین های عاشورایی مردم شهرهای دیگر فضای معنوی و خوبی را برای مردم پایتخت ایجاد کرده است و بهتر است که دانشجویان و دانش اموزان نیز حضور گسترده ای در این مراسم داشته باشند.

وی ادامه داد: برج میلاد تهران با اجرای برنامه سوگ چامه ها حرکت نو و نهضتی را در اشاعه فرهنگ عاشورایی به ویژه در دهه دوم و سوم محرم شروع کرده است و مسوولان فرهنگی کشور باید کمک کنند تا این سنت حسنه در سال های آینده در سراسر کشور ادامه یابد.

کاشانی با بیان اینکه قطعاً با کمک مسوولان فرهنگی جمعیت بیشتری برای استفاده از این برنامه های فرهنگی و هنری در نقاط مختلف پایتخت حضور خواهند داشت، تصریح کرد:ایجاد این فضای معنوی در برج میلاد تهران با حضور گسترده هنرمندان اقدام شایسته ای است.

این عضو شورای شهر تهران همچنین از حضور گسترده هنرمندان در این مراسم استقبال کرد و گفت: حضور هنرمندان شاخص کشور از جذابیت های ویژه این کار است. حضور هنرمندان شاخص همچون بهاره رهنما، آتیلا پسیانی و ... حاکی از آن است که امام حسین (ع) متعلق به همه مردم با هر تفکر و اندیشه ای است و مردم کشور ما با هر تفکر و اعتقادی به این امام بزرگوار ارادت دارند. این چیزی است که دشمنان ما متوجه نمی شوند که مردم این سرزمین پای اعتقادات خود ایستاده و در چنین مواقعی در کنار هم هستند، تفاوت در ظاهر به معنی تفاوت در اندیشه و اعتقاد نیست و همه خود را خادم امام حسین (ع) می دانیم. (روابط عمومی برج میلاد تهران)

1065 نمایش

نظر دادن