تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 آذر 1393 ساعت 15:19

خبر خوب؛ استقبال سرد تماشاگران از دربی

به این علت از استقبال سرد تماشاگران به عنوان خبر خوب یاد كرده ایم كه این بازی طی سالیان اخیر هیچ ارزش فنی نداشت و عمدتا به حواشی و مسائل نامربوط به فوتبال می پرداخت. شاید این عدم استقبال برای بازیكنان این دو تیم انگیزه ای شود تا فوتبالی زیبا بدون حاشیه و با رعایت جنبه های اخلاق و پهلوانی ارائه دهند.

 

خبر خوب؛ استقبال‌سرد تماشاگران از دربیدر حالی که کمتر از چهار ساعت تا آغاز دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس باقی مانده است، استقبال تماشاگران کم و دور از انتظار است.
به گزارش مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر در شرایطی از ساعت 18 امروز یکشنبه به قضاوت یدالله جهانبازی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که تماشاگران تا ساعت 15 استقبال کمی از این دیدار کرده اند و کمتر از 10 هزار نفر به ورزشگاه آمده اند.

تماشاگرانی که برای تماشای این دیدار وارد ورزشگاه شده اند با توجه به سرمای هوا پتو و لباس های گرم همراه دارند اما از اینکه امکانات بهتری در اختیار آنها نیست گلایه دارند. این امر البته در مورد هواداران شهرستانی نمود بیشتری دارد. مسئولان سازمان لیگ برتر برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه برنامه های فرهنگی خاصی را در نظر گرفته اند و در تلاشند تا با اجرای این برنامه ها مانع از سر رفتن حوصله تماشاگران شوند.

در حالی که استقبال تماشاگران از این بازی سرد و ناامید کننده است اما این امیدواری وجود دارد که بعد از ساعات کار اداری و تعطیلی کارمندان و دانش آموزان، تماشاگران بیشتری به ورزشگاه آزادی بیایند.

1007 نمایش

نظر دادن