تاریخ انتشار: پنج شنبه, 29 آبان 1393 ساعت 21:00

فرانسوی های داعش کولاک کردند! + عکس

چند دقیقه بعد از آنکه نماینده فرانسه در شورای امنیت اعلام کرد تنها دو شهروند فرانسوی در فیلم های سربریدن تکفیری ها دیده می شوند، داعش از یک گردان کامل از تروریست های فرانسوی اش رونمایی کرد. این تروریست های فرانسوی، به زبان مادری به همه هشدار می دهند!

به گزارش آخرین نیوز به نقل از شبکه خبر، امروز 29 آبان 93 جنگجویان دست پرورده وهابیت و غرب، با استفاده از خدمات ویژه تویتر و یوتیوب، ویدئویی منتشر کردند که در آن، ده ها تروریست فرانسوی، پاسپورت های خود را در آتش می اندازند و به همه! به ویژه به فرانسه اعلان جنگ می دهند.

آنها بدون واهمه از شناسایی شدن، خود را معرفی کرده و با زبان مادری، به هموطنانشان در فرانسه و مستعمره های سابق این کشور پیام می دهند که وقت را از دست ندهید و به داعش بپیوندید.

این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که پس از انتشار فیلم های جدید توحش داعش در سوریه و شناسایی شدن چند فرانسوی در جمع کسانی که گروگان های غربی و اسیران جنگی را سر می برند، نماینده دولت فرانسه در نشست دیشب شورای امنیت اعلام کرد که تنها به حضور دو نفر از شهروندانش، در میان جنایتکاران اطمینان دارد!

تروریست فرانسوی داعش

به نظر می رسد که نماینده فرانسه هنگام سخنرانی در شورای امنیت سازمان ملل، اطلاع نداشت که چند ساعت قبل، گروهی از هموطنانش در داعش، بصورت دسته جمعی برای فرانسوی ها پیام فرستاده اند و جهان را از وجود یک گردان کامل از شهروندان فرانسه در میان تروریست ها آگاه کرده اند.

طبق آمار رسمی کمیته ضد تروریسم اتحادیه اروپا، حداقل 375 نفر از اروپایی های داعش، شهروند فرانسه هستند!

البته این آمار بر مبنای اسناد و مدارک نهادهایی تهیه شده که طبق دستورالعمل کمیته ضد تروریسم اتحادیه اروپا، ماموریت داشتند سفر شهروندان خطرناک به سوریه را تسهیل کنند تا اروپا از شر این تروریست های بالقوه خلاص شود، وگرنه آمار واقعی به مراتب بیشتر از این رقم است.

فرانسه، یکی از طراحان این دستورالعمل امنیتی بود و حتی به کشورهای دیگر توصیه کرده بود هزینه مسافرت این شهروندان خطرناک و ماجراجو را نیز، از راه های مختلف تامین کنند، تا ضمن تقویت هرچه بیشتر مخالفان دولت سوریه، اروپا نیز از شر آنها در امان بماند.

رسانه های فرانسوی نیز، از فعال ترین رسانه های حمایت کننده از تروریست ها بودند. آنها در گزارش های خود، تروریست های اعزامی به سوریه را جنگجویان آزادی خواه و ضد دیکتاتوری می خواندند و حتی زمانی که فیلم قلب خوردن یک سرباز سوری توسط یک تکفیری منتشر شد، آن را انکار کرده و مدعی شدند که این اعمال به ندرت در میان مبارزان! رخ می دهد.
 

تروریست های اروپایی

آدمکش فرانسوی داعش

تروریست های غربی در سوریه

این رسانه ها با پخش گزارش های هیجان انگیز و جانب دارانه از تروریست ها، باعث شدند تعداد زیادی از اراذل و اوباش و بیکاران و ماجراجویان و شهروندان خطرناک و دردسرساز اروپایی راهی سوریه شوند.

 


فرانسه، فعالترین عضو گروه "دوستان سوریه!"
دو سال پیش، در چنین روزی، یعنی 29 آبان 91، فرانسوا اولاند در کاخ الیزه پاریس میزبان معاذ الخطیب (که حالا و پس از ویران شدن سوریه، پشیمان شده) بود و اعلام کرد دولت فرانسه ساختمان سفارت سوریه در پاریس را به مخالفان تحویل داده است.

مخالفان دولت سوریه در کاخ الیزه

به این ترتیب، پس از ترکیه و کشورهای عرب خلیج فارس، فرانسه نخستین کشور اروپایی بود که تروریست ها را به عنوان دولت سوریه به رسمیت شناخت و وعده داد که بزودی انگلیس نیز، آنها را به رسمیت خواهند شناخت و با لغو تحریم های اروپا، روند اعزام نیرو و ارسال سلاح به سوریه تسریع خواهد شد.

اولاند و وزیر خارجه اش؛ فابیوس، فعالترین اعضای گروه موسوم به "دوستان سوریه" بودند و بیشترین وقت و انرژی آنها در سه سال گذشته، صرف لابیگری و هماهنگی با کشورهای غربی و عربی برای تقویت گروه های تروریستی سوریه شد و حتی اعلام کردند اگر امریکا هم از جنگیدن در سوریه صرف نظر کند، ارتش فرانسه، دوشادوش تکفیری ها با دشمنانشان خواهد جنگید.

جالب آنکه روز 29 آبان پارسال نیز، اولاند در کاخ الیزه، که دیگر تبدیل به دفتر فرماندهی رهبران و سرکردگان شورشیان و تروریست های سوریه شده بود، با نماینده جدید تروریست ها دیدار کرد و با ارسال سلاح‌های جدید مورد درخواست آنها، از جمله ضدهوایی های مجهز، موافقت کرد.

از عجایب روزگار! اینکه پس از قدرت گرفتن بیش از حد تکفیری ها و خارج شدن افسارشان از دست حامیان غربی و عربی و تغییر نام گروه "دوستان سوریه" به گروه "ائتلاف ضد داعش"، نیروی هوایی فرانسه یک ماموریت جنگی در عراق انجام داد و اولاند با غرور اعلام کرد که جنگنده های فرانسه انبار مهمات داعش را در شمال تکریت نابود کردند، اما سه روز بعد، مشخص شد ساختمان ویران شده توسط جنگنده های فرانسوی، قرارگاه سربازان ارتش و نیروهای مردمی عراق بوده که پس از دو ماه نبرد با داعش، آنها را از تکریت بیرون رانده بودند.
در حمله جنگنده های فرانسوی، حداقل 70 سرباز عراقی کشته شدند و مقامات فرانسوی در توضیح محرمانه به دولت عراق، مدعی شدند که اشتباه خلبان در تعیین شمال و جنوب باعث این خطای سهوی شده است!

3495 نمایش

نظر دادن