تاریخ انتشار: چهارشنبه, 28 آبان 1393 ساعت 15:29

مجری شبکه ۳: پسر محسن رضایی در امارات شهید شد + عکس سنگ قبر

وحید ایمانی مجری برنامه زنده «متن» که از شبکه سه سیما پخش می شود، در صفحه اینستاگرام خود تصویری را از سنگ قبر احمد رضائی میرقائد فرزند محسن رضائی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر کرده است.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از آنا، وی در توضیحات این عکس نوشته است:‌ "هفت هشت بار بیشتر ندیده بودمش. تقریبا اوایل سال هشتاد و هشت، با وجود اینکه به رفتار آقازادگی خوب مسلط بود، اما پس از صمیمیت می‌توانستی بعنوان یک رفیق ناب داش مشتی رویش حساب کنی.

پیشتر و بخاطر شایعاتی که در مورد فیلم "موج مرده" و ایده حاتمی کیا از زندگی او شنیده بودم، خیلی مشتاق بودم تا او را از نزدیک ببینم و بیشتر از او بدانم. به شدت برایم جذاب بود. کم حرف می‌زد. بلند قد، ورزیده، ورزشکار، به شدت خوش تیپ و خوش لباس و شدید مقید به نماز اول وقت. از مهندس قمیشی که گویا از کودکی او را می‌شناخت، زیاد شنیده بودم و چقدر در ناخوداگاه خودم با او همدردی کرده بودم.

سال 90 و همین روزها بود که غلامرضا قمیشی یک پیامک سه کلمه ای به من داد "احمد کشته شد..." از گفتن اتفاقات پس از خبر و مکافات و زمان تحویل جنازه به ایران صرف نظر میکنم.

اما همین بس که از احمد 90 کیلویی، حدود سی کیلو در پزشکی قانونی بود و دولت امارات هرچیزی که می‌شد با آن علت مرگ را بررسی کرد را خارج کرده بودند؛ دریغ از یک قطره خون!!!

قصه احمد، ماجرای "حر" بود. خطا کرد ولی خوب جبران کرد و در راه جبران جان داد. و قطعا تاریخ از او به خوبی یاد خواهد کرد. او جانش را داد تا قصه احمدی روشن، رضایی نژاد، علی محمدی و شهریاری دیگر تکرار نشود!!

روح شهید احمد رضایی میرقائد شاد و بهرمند از سفره کریمانه حضرت ارباب"

6057 نمایش

نظر دادن