تاریخ انتشار: چهارشنبه, 30 مهر 1393 ساعت 08:40

اقدامات جبرانی محمود احمدی‌نژاد! |طنز|

به گزارش آخرین نیوز، امير فضل اللهي در روزنامه ابتکار نوشت:

اخيرا دکتر محمود احمدي نژاد - که چندي پيش رئيس جمهور ايران بود- شروع به جبران برخي از اقداماتش در هشت سال رياست جمهوري خود کرده است. بعد از آن که آن همه درباره هاشمي رفسنجاني در تلويزيون حرف هاي عجيب و غريب زد، در آخرين جلسات مربوط به تعيين رئيس دانشگاه (تغيير جاسبي) گفته بود که احترام آيت الله هاشمي بايد حفظ شود.پس از آن که در سخنراني مراسم ارتحال امام(ره) مانع سخنراني سيد حسن خميني شد، اخيرا به ديدار او رفت. اخيرا هم يک نماينده مجلس گفته است که احمدي نژاد قصد دارد از ناطق نوري دلجويي کند.بر همين مبنا نگارنده به عنوان يک تحليل گر که معمولا تحليل هايش رد خور ندارد، رفتارهاي بعدي محمود احمدي نژاد را پيش بيني مي‌کند.
- مي گذارد تا منوچهر متکي به يک سفر خارجي برود، از همين جا يک پيام تقدير برايش صادر مي‌کند.
- به عبدالرضا داوري مي‌گويد که نام کامران باقري لنکراني را در ليست کابينه بعدي بنويسد( و جلوي اسمش بنوسيد: تو همچنان براي من هلويي، اون فقط يه اتفاق بود.)
- تاريخ جلسات مجمع تشخيص مصلحت نظام را توي تقويم روي ميزش علامت ميزند و به مسئول دفترش نشان مي‌دهد و مي‌گويد اين روزها را به من يادآوري کن و بعد نگاهش را به افق مي‌دوزد و مي‌گويد: «مجمع تشخيص، اتاق فکر نظام است در هرصورت بايد در آن حضور داشت.اون هشت سال من حواسم به اين موضوع نبود.»
- نيمه شب از خواب بلند مي‌شود، چراغ را روشن مي‌کند و توي دفتر کنار تختخوابش مي‌نويسد«امروز دلار 1000 تومن شود»دوباره مي‌خوابد. چند لحظه بعد بلند مي‌شود و مي‌نشيند. از ذهنش مي‌گذرد«من که رئيس جمهور نيستم.» دفتر را برمي دارد وجمله را خط مي‌زند و دوباره مي‌گيرد مي‌خوابد.
- آيفون زنگ مي‌خورد. گوشي را برمي دارد. مشايي پشت در است.آرام و مطمئن مي‌گويد: اسفنديار جان چندسال به خاطر تو از همه بريدم، از اين به بعد مي‌خواهم به خاطر همه از تو ببرم. لطفا برو...
- به چند جا زنگ مي‌زند وشماره رئيس مجلس را به سختي پيدا مي‌کند، زنگ مي‌زند و آرام مي‌گويد: من يک عذرخواهي مفصل به شما بدهکارم. هم به شما و هم به نمايندگان مجلس. من اغفال شدم.من واقعا قصد پخش اون فيلم را در مجلس نداشتم. اما وقتي فهميدم لو رفته گفتم از مجلس پخش بشه بهتره تا اين که فردا ملت برن از يوتيوب دانلود کنن...

1034 نمایش

نظر دادن