تاریخ انتشار: چهارشنبه, 30 مهر 1393 ساعت 08:00

استعفای استاد زن از دانشگاه، برای بيعت با داعش!

به گزارش آخرین نیوز، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

يك استاد زن در دانشگاه دمام عربستان سعودي، از عضويت در هيئت علمي اين دانشگاه استعفا داد تا با ابوبكر بغدادي سركرده داعش بيعت كند.

به گزارش العالم، روزنامه سعودي الحيات نوشت: عضو هيئت علمي دانشگاه دمام عربستان پيوستن به تشكيلات دولت اسلامي (داعش) را به تدریس در دانشگاه دمام ترجيح داد. وي سال‌هاي زيادي در اين دانشگاه مشغول به تدريس بوده و در زمينه اصول فقه و اقتصاد اسلامي سخنراني‌هايي داشته و حقوق قابل توجهي مي‌گرفته است. به گزارش اين روزنامه، "خانم دكتر ايمان مصطفي البغا" كه سوري‌الاصل است، به داشتن روحيه افراط گرايي ديني معروف است.

وي با اعتراض به فساد امت مسلمان و فقر و محروميت آنان گفت: "مادامي احكام الهي اجرا نشود، اين وضع ادامه خواهد داشت و امت اسلامي به علماي شهادت‌طلبي نياز دارند كه از اين زندگي دل بكنند تا احكام شرعي بين مسلمانان اعمال شود.

يكي از افرادي كه اين عمل را انجام داد، پادشاه من شيخ اسامه بن لادن است كه از ثروت خود گذشت تا ما را به جهاد در راه خدا ترغيب كند. من از حقوق قابل توجهي كه مي‌گرفتم، گذشتم و به خدمت امت مسلمان براي مبارزه با ظالمان پيوستم."

اين واقعه نشان مي‌دهد تبليغات گمراه كننده گروه تروريستي داعش توانسته حتي بعضي از اساتيد دانشگاه در كشورهاي عربي را نيز گمراه كند.

880 نمایش

نظر دادن