تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 مهر 1393 ساعت 13:24

4 مظنون «اسیدپاشی» آزاد شدند

مسئول مستقیم نیروی انتظامی در رسیدگی به پرونده اسیدپاشی اصفهان گفت : تصویر چهره نگاری شده اسیدپاش در اختیار پلیس قرار دارد.

 

تصویر چهره نگاری شده اسیدپاش در اختیار پلیس قرار دارد/ 4 مظنونی که در رابطه با اسیدپاشی دستگیر شده بودند ، آزاد شدند

به گزارش آخرین نیوز، مسئول مستقیم نیروی انتظامی در رسیدگی به پرونده اسیدپاشی اصفهان گفت : تصویر چهره نگاری شده اسیدپاش در اختیار پلیس قرار دارد.

سرهنگ حسین حسین زاده در گفت و گو با ایران خبر درباره اسید پاشی های اخیر اصفهان گفت : با تمام توان در حال تحقیق و بررسی بر روی پرونده اسیدپاشی های اخیر هستیم  ؛ با اشراف کامل پلیس، خوشبختانه 8 روز است که هیچ سوء قصد تازه ای در اصفهان رخ نداده است و می توان گفت خوشبختانه این جریان متوقف شده و اسیدپاش در بی تحرکی کامل به سر می برد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص انتشار خبرهایی که از دستگیری 4 نفر در رابطه با این پرونده ، خبر می دادند ، گفت : پلیس  در حال مظنون گیری در این پرونده است و 4 مظنون ، که هیچ کدام هیچ ارتباطی به یکدیگر نداشتند در رابطه با اسیدپاشی های اخیر دستگیر شدند، اما بعد از تکمیل تحقیقات به دلیل آنکه مشخص شد این افراد مجرم نبودند، رهایشان کردیم.

وی درباره انگیزه احتمالی ضارب در این پرونده گفت : ما از مشاوره اساتید بزرگ روانشناس در این پرونده کمک گرفته ایم و آنها با توجه به نوع سوء قصد به ما گفته اند که ضارب ،فردی روان پریش با شخصیتی ضد اجتماعی و آنتی سوشیال بوده است که سوژه های انتخابی وی هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشتند و به دلیل اختلال جدی روانی ، انگیزه وی نیز ریشه در شخصیت نامتعادلش  دارد.

مسئول مستقیم نیروی انتظامی در پرونده اسید پاشی اصفهان گفت : تصویر چهره نگاری شده اسیدپاش در اختیار پلیس  قرار دارد و تا دستگیری او فاصله چندانی نداریم.
وی درپاسخ به این سوال که آیا نمی توان نتیجه گرفت که به دلیل عدم سوء پیشینه با وجود شناسایی چهره اسیدپاش ، هنوز پلیس موفق به دستگیری وی نشده است ، گفت : اظهار نظر در این باره نیازمند پیشرفت بیشتر در پرونده است اما ان شاء الله به زودی خبر دستگیری قطعی وی در اختیار افکار عمومی قرار می گیرد.

 

2168 نمایش

نظر دادن