تاریخ انتشار: دوشنبه, 28 مهر 1393 ساعت 17:40

عکسهای متفاوت از "سرنا شیم"، خبرنگار پرس تی وی

 سرنا شیم خبرنگار این شبکه در ترکیه در زمان بازگشت از محل تهیه گزارش، در حادثه رانندگی جان خود را از دست داده است.

سربس نظری، سردبیر پرس تی وی در این مورد عنوان کرد: با توجه به اظهارات دو روز قبل خانم سرنا شیم خبرنگار پرس تی وی مبنی بر اینکه مورد تهدید و تعقیب قرار گرفته است، مرگ وی مشکوک بوده و در شرایط مبهمی در نزدیکی مرز ترکیه و سوریه رخ داده است.

serenashimtv (10)

وی اضافه کرد: ساعت 12:30 به وقت تهران ما با سرینا شیم مصاحبه ای درباره کوبانی داشتیم و قرار بود در بخش خبری ساعت 14:30 نیز گفتگویی با این خبرنگار داشته باشیم.

serenashimtv (1)

نظری افزود: با این حال هنگامی که ما در این ساعت و بر مبنای قرار پیشین با وی تماس گرفتیم، موفق به گفتگو نشدیم.

serenashimtv (2)

سردبیر پرس تی وی اضافه کرد: تا اینکه بعد از ظهر به مسئولان پرس تی وی خبر دادند که وی در حادثه رانندگی در مرز ترکیه کشته شده است.

serenashimtv (3)

وی با بیان اینکه دو رو قبل سرنا شیم در مصاحبه با پرس تی وی عنوان کرد مورد تهدید و تعقیب قرار گرفته و متهم به جاسوسی شده، همین مسئله مرگ وی را مشکوک ساخته است.

serenashimtv (4)

گفتنی است سرنا شیم، خبرنگار شبکه پرس تی‌وی دو روز پیش اعلام کرد آنکارا وی را به جاسوسی متهم کرده که احتمالا دلیلش پوشش اخبار مربوط به موضع ترکیه در قبال تروریست‌های داعش در کوبانی و مناطق اطراف آن بوده است.

serenashimtv (5)

شیم ضمن بیان اینکه وی در میان معدود خبرنگارانی بوده که اخبار مربوط به پیکارجویانِ نفوذ کرده به خاک سوریه از طریق مرز ترکیه را پوشش داده است، افزود عکس‌هایی دریافت کرده بود که تروریست‌های تکفیری را سوار بر کامیون‌های سازمان جهانی غذا و دیگر نهادهای غیر دولتی در حال عبور از مرز ترکیه به سوریه نشان می‌داد.

serenashimtv (6)

serenashimtv (7)

serenashimtv (8)

serenashimtv (9)

serenashimtv (11)

serenashimtv (12)

serenashimtv (13)

3217 نمایش

نظر دادن